Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 19 mei 2017

Voor Jessica

onze teamcoach moet worden geopereerd aan een hernia,
tijdens het werkoverleg is mij gevraagd om een kaart
te maken namens het team...


een strakke kaart
met eigen handlettering,
deze keer heb ik geschreven 
 met de kroontjespen en zwarte inkt.
De basiskaart is van kraftkarton,
daarop groen DP van  studiolight
het driehoekjes DP heb ik onlangs
 van GerJanne gekregen
De middenstrook is kraftkarton met zilver


de binnenkant heb ik ook zelf geschreven,
naar voorbeeld van een digi 
die ik ooit eens heb gevonden op internet

mijn collega's vonden het mooi
en hebben hun namen op de kaart gezet,
de locatiemanager zorgt dat de kaart bij Jessica komt!

Ik vind em best wel aardig gelukt,
alleen de voorkanttekst is iets minder strak
als dat ik eigenlijk wilde...

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs en groetjes van Martha!!

11 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar... eigen handlettering is altijd mooier. Ik vind dit een een fantastische kaart. Eenvoudig maar tijdloos. Beterschap ook aan je teamcoach.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaart met handlettering Martha,
    ik vind de kleuren ook heel mooi, knap gemaakt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en heel knap gedaan met je eigen tekst. ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Ik herkende het papier meteen! Leuk om als een strakke achtergrond te gebruiken. Ik heb hetzelfde papier hier ook nog, dus ik laat me door jou graag inspireren, dat snap je. Maar de kaart is ook erg mooi met je eigen geschreven tekst erop!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig, ik kan niet anders zeggen.
    Fijn weekend
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de tekst mooi geschreven, Martha! Een gave en tikje stoer kaart, wat natuurlijk voor een man ook de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. in jouw ogen misschien niet helemaal strak de tekst op de voorkant, maar dat is juist het fijne aan handlettering denk ik: het is allemaal handwerk, dus: altijd goed! erg leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je collega's boffen maar met zo'n creatieveling in hun team :) veel mooier zo'n op maat gemaakte kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere kleuren zijn dit bij elkaar.
    Dit soort kaarten, met liefde gemaakt, geeft altijd een steuntje in de rug (toepasselijk in dit geval 😊)
    Niet te kritisch zijn hoor, op jezelf, de tekst is echt mooi geschreven vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Martha. Zó leuk die zelfgeschreven teksten in verschillende lettertypes. Mooie combinatie van kleuren vind ik, mag je best trots op zijn ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!