Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 21 juni 2017

Voor Nel

Nel was vorige week jarig,
daar heb ik deze kaart voor gemaakt,


opnieuw is de basis kraftkarton,
ik vind dat toch zo fijn werken en combineren...
het plaatje heb ik op internet gevonden 
dat heb ik ingekleurd  met potloden
 met spectrum noir glitter aangebracht
het DP is uit een blokje van de Action,
de mal is van NOOR,
alles gemat op  helder blauw kaartkarton,
de studs zijn van de Action...


als je goed kijkt zie je de glitter...


de binnenkant met wens...


en hier nog een keer....

Met veel plezier de kaart gemaakt,
Nel was er blij mee!

Ben ook nu weer benieuwd wat jullie ervan vinden,
liefs en groetjes van Martha!


11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartje heb je voor Nel gemaakt Martha.Ik werk ook graag met kraft!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor Nel..leuke afbeelding heb je gevonden en Kraft is altijd fijn om te gebruiken
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuke kaart heb je voor Nel gemaakt, prachtige kleurencombinatie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is "gewoon" heel leuk!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi verjaardagskaartje heb je voor Nel gemaakt Martha...alles heel leuk gecombineerd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig. Je bent goed bezig en Nel zal dit zeer waarderen. Je bent heel goed met craft papier. Petje af

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje. Ik werk ook graag met kraft. Staat mooi en je kunt er alle kanten mee op.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Martha, wat een mooie border!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk dat plaatje! Gaaf kaartje voor Nel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!