Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 18 juli 2017

gefeliciteerd!

deze kaart is voor de voorraad..


stempel ingekleurd met de Zigs,
achtergrond met Zigs en distressinkt,
tekst zelfgemaakt...


laatst heb ik van 
SANDIE
wat minikraaltjes gekregen,
deze kwamen nu goed van pas,
in het hart van de bloem...


de binnenkant
met een stencil en distressinkt
 aan de gang geweest
Alles is gemat op geel en blauw karton,
de basiskaart is wit linnenkarton...


nog eentje...

Zo leuk deze kaarten maken....
ben benieuwd of jullie deze kaart
ook zo leuk vinden!

Liefs en groetjes van Martha!

12 opmerkingen:

  1. het is een prachtige bloemenkaart en heel mooi gekleurd Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél leuk én mooi vind ik deze kaart Martha. Mooie frisse kleuren geven me echt een zomers gevoel en de afwerking met de minikraaltjes vind ik heel gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje is dit echt heel erg mooi Martha en wat een leuk detail zijn de kraaltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt voor De voorraad. Mooi met dat blauw om de bloem en op de kaart. Heerlijk om zo te freubelen, hè?
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is ook prachtig Martha....lekker voor de voorraad!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi de gele bloem op de blauwe achtergrond. Springt er mooi uit zo.
    Kaartje voor Rosina is ook heel mooi.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ehhh ik zei al dat blauw mijn kleur niet is... maar je bent snel bezig me van dat probleem te verholpen. Ik vind dit schitterend hoe je ieder keer zo met de blauw iets echt bijzonder maakt. Ook vind ik de alternatieve gebruik van de kraaltjes uitstekend bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart! heel leuk om de kraaltjes in het hart van de bloem te plakken, topidee! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren.
    De bloem is net echt zo.
    Enne....bedankt voor je tip, ik heb ook nog heel veel van die kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige zomerse kaart Martha. Je kaart voor Rosina. Is ook erg leuk! Mooie stijl dit soort kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie bloemenkaart Martha, prachtige kleuren heb je gebruikt en je kaart is super mooi afgewerkt zoals altijd!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Martha,
    Wat een schitterende kaart!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!