Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 21 augustus 2017

condoleancekaart

de vrouw van een collega van Richard is overleden,
dit kaartje heb ik gemaakt


opnieuw met distress oxide gewerkt,
de stempel is van Leanne
de tekst van Joy
alles gemat op zwart en wit linnenkarton


de binnenkant


nog een foto

Ik ben erg tevreden over Distress oxide,
heel veelzijdige inkt is het,
daar zal ik nog wel veel mee gaan knutselen...

Nu is het jullie beurt om je mening te geven...

Liefs en groetjes van Martha

10 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt Martha ! Ik vind de stempels die je gebruikte erg mooi ! Wat een droevige gelegenheid wel, maar het kaartje zal vast wel steun bieden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig en prachtig. Ook de kleuren past er goed bij een condoleren kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Martha.
    Mooi gedaan met de kleurtjes en de stempel en ook de binnenkant is niet vergeten.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en mooi vind ik ook de niet zo traditionele tint in de achtergrond. Een stijlvol en rustig geheel. Ook binnenin. Ja hè, die Oxides zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie stijlvolle kaart, die zal zeker gewaardeerd worden in deze moeilijke tijd, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verdrietig zeg. Je kaart is wel heel mooi gemaakt. Hopelijk hebben de nabestaanden er wat steun aan
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat naar, zo'n mooie persoonlijke kaart verzacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha, wat leuk dat ik je even zag op de beurs. En ja... even diep in mijn geheugen gegraven en een blogbericht van jullie vakantie opgezocht met foto's van jullie, en toen kwam er tóch een herinnering boven haha. Zeg maar tegen Richard: sorry dat ik je niet gelijk herkende, maar ik weet nu weer wie je bent. Hij heeft járen geleden nog wel eens aan de motor van Benno gesleuteld :-) zo zie je maar weer, wat is het wereldje toch klein, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaarten voor de gelegenheid, spijtig dat we die ook moeten maken, hopelijk kunnen de nabestaande hier troost in vinden!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!