Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 20 september 2017

Succes gewenst!

2 collega's van mij zijn een opleiding gaan doen
ik vond het leuk om ze een kaartje te sturen ..


de achtergrond is gemaakt met
 Distress Oxide inkt
beetje gesprenkeld met water
de tekst is uit een blokje van de Action,
van Vellum
vastgezet met splitpennetjes
het bloempje is zelfgemaakt,
alles gemat op zwart en wit kaartkarton


het tweede kaartje is bijna hetzelfde
op de tekst na...


de binnenkant


nog even samen op de foto

De collega's waren blij verrast met de kaartjes!

Jullie mogen weer keuren,
liefs en groetjes van Martha!


9 opmerkingen:

  1. Hoi Martha, wat gaaf dat je zo met je collega's meeleven. Prachtige kaarten en mooie teksten. Mooi de vellum van de Action he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer heel gezellig uit.
    Leuk, die tekst en de kleuren vd inkt zijn mooi gelukt.
    Lief om zulke kaartjes te maken en geven, doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn schitterende vellum tekstjes voor deze kaarten met mooie achtergrond. Heel verrassend die binnenkant! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes heb je voor je collegaatjes gemaakt Martha...zo mooi en kleurrijk en het vellum geeft zo een leuk effect...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt twee hele leuke kaartjes voor je collega's gemaakt Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch attent Martha, lief! En wat een prachtige kaartjes, mooi zoals het vellum afsteekt tegen de mooie kleurige achtergrond. Action zei je? Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes ! Ik kocht het boekje ook met de vellum quotes ! Ze zijn prachtig he ! Ik heb gelezen dat je je markers moet schoonmake, dus de tip en de dop met een soort alcohol. Ik ga er een post over maken want verschillende mensen stelden me de vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik mis nog wel eens wat, zo ook deze twee prachtige kaarten voor je collega's, zo lief van je! Snap dat ze er blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!