Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 18 oktober 2017

de andere eenden aquarel

ze zijn af!
De Brilduiker-eenden en de Harlekijn-eenden,


ook hier ben ik weer super tevreden over,
als ik met zo'n groot wit vel voor me zit 
en begin met de schets breekt het
zweet me wel eens uit
en denk ik
oeps waar begin ik nu toch weer aan....


dit is het voorbeeld van de Brilduikers


het begin is er...


het lijkt er al op...


even wat dichterbij...
de spiegeling in het water ziet er goed uit,
vinden jullie ook niet?!


ingelijst en met uitgestanste lettertjes


dit zijn de Harlekijntjes
als voorbeeld


zo, die staan er ook op...


geschilderd met Winsor & Newton
en de Gansai Tambi


ook bij deze eenden is het mannetje het mooiste,
wat is dat Harlekijntje prachtig van kleur he?!



ingelijst en weer met uitgestanste tekst


nog even samen op de foto,


Morgen neem ik ze mee naar mijn werk,
ook de Rietgans gaat dan mee


hopelijk zijn ze er blij mee!

Dit was weer een leuk project en wel de laatste
in dit verpleeghuis,
ik ga namelijk in een andere locatie werken
per 1 december,
niet meer op een psychogeriatrische afdeling,
maar in een woonzorgcentrum,
dichterbij huis en mentaal wat minder zwaar....

Natuurlijk mogen jullie weer reageren op mijn aquarellen!

Liefs en groetjes van Martha!








8 opmerkingen:

  1. Wauw, Martha, wat knap gedaan zeg.
    Dit doe ik je echt niet na hoor.
    Prachtig! Natuurlijk zijn ze daar blij mee, dat kan toch niet anders?

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er schitterend uit. Heel leuk om te zien hoe je project vordert. Ze zullen er vast ontzettend blij mee zijn! Veel succes met je baan op de nieuwe locatie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Martha ik vind ze weer geweldig.
    super getekend en geschilderd toppie.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn alle 3 prachtig, waardig om in te lijsten en dat heb je gedaan, echt supermooi.Fijn dat je ergens anders aan de slag kunt, ook lekker om dichter bij huis te werken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je hard gewerkt Martha.....en wat zijn ze allemaal goed gelukt! Mooi ingelijst....het ziet er heel professioneel uit!
    Ik ben benieuwd naar de reactie als je ze meeneemt!
    Groetjes en succes in op je nieuw werkplek,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou op.....het zweet breek mij al uit terwijl ik weet dat JIJ ze gaat maken, hihi.
    Sjonge, je hebt echt talent hiervoor, prachtig gewoon, echt waar!!!!
    Klinkt als een mooie uitdaging, je nieuwe baan.
    Soms is verandering goed, om jezelf wakker te houden en uit te dagen, minder zwaar betekend niet minder uitdagend.
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer prachtig, zooo heerlijk als je dit kan lijkt mij! En succes met je nieuwe baan, fijn wat dichter bij huis en wat minder belasting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Man, man, man toch, wat zijn dit weer prachtige kunstwerken van jou.
    Super knap gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!