Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 12 oktober 2017

De Rietgans aquarel

een poosje geleden vertelde ik van het welkomstbord
wat ik  heb gemaakt voor onze afdeling,
nu heb ik een welkomstbord voor de afdeling
"De Rietgans" gemaakt...


opnieuw geschildert met aquarelverf
van Winsor & Newton en de Gansai Tambi


de letters heb ik uit kraftkarton gestanst
ik heb het schilderij gefixeerd
en in een passepartout gedaan
gaatjes gemaakt  en eyelets erin geslagen
touwtje erdoorheen 
en voila het kan worden opgehangen


op de achterkant  staat wat informatie over de Rietgans


dit is het voorbeeld

ik heb het schilderij nog niet weggebracht,
nu ga ik verder met de volgende...

Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha!

9 opmerkingen:

  1. jij kan toch werkelijk schitterend aquarelleren zeg!!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat ontzetten GAAF Martha.....heel erg leuk gedaan!
    Het lijkt net een echte rietgans.
    Die zal vast goed ontvangen worden op de afdeling.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Martha,
    je hebt echt weer een kunstwerkje gemaakt, zó supermooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Martha! Dit is toch wel heel knap zeg! Zo mooi! Geen wonder dat ze je gevraagd hebben om voor elke afdeling zo'n bord te maken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit elke keer weer zoooooo knap!!!
    Wauw, je hebt echt talent zeg.
    Mooi.
    Sat ik juist ook zo mooi vind is dat de gans met de rug naar ons toe staat, dat is weer eens wat anders. Hij loopt als het ware zo voor ons uit de afdeling op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schilder je prachtig Martha, jij hoeft echt niet te stempelen als je zo kan schilderen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, you did an amazing job, Martha!!!! What an amazing artwork you shared:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!