Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 14 december 2017

kerstkaarten 2017

 
kerstkaarten maken is niet zo mijn ding,
maar ik wil toch wel graag wat kaartjes versturen.
Zo heb ik 2 aquarellen gemaakt en die verwerkt
tot kerstkaarten.
 

ik heb een foto gevonden op internet,
die heb ik nagemaakt
tekst erbij geschreven
 
 
dit is de tweede aquarel,
de beide aquarellen heb ik gescand
 
 
 

nog even op de foto
 
op de computer heb ik de foto's passend
gemaakt voor de kaart
ik heb  90 kaartjes uitgeprint
en op DP en kraft geplakt en daar
kerstkaarten van gemaakt
 

nog wat glitter over de kaartjes heen gedaan
en dit is het resultaat
 
 
De kaarten zijn inmiddels op de post gedaan,
hopelijk zijn de ontvangers er blij mee!
 
Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs en groetjes van Martha!

 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Wow.....wat SCHITTEREND Martha....en in het echt nog mooier!
    Dankjewel voor het prachtige kaartje dat vandaag bij ons in de brievenbus lag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martha, was zeg jij nu, dit is niet zo jou ding, ze zijn echt fantastisch.
    Vooral dat vogeltje, je aquarel is perfect geslaagd.
    Wat doe jij dat toch zo mooi en niks is leuker dan een kaart van eigen hand.
    Ik wou dat ik het ook kon.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Martha.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    en die met het vogeltje heb ik vandaag ontvangen, ik ben er zó blij mee, de kaart is echt prachtig,je kunt echt zo prachtig tekenen, dankjewel
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja!! Ook ik heb die met het vogeltje ontvangen! Zo lief en attent van je! Dank je wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk hier zie ik een paar schitterende kaartjes martha, en laat ik nou een van die leuke kaartjes hier in de brievenbus gevonden hebben vandaag
    Heel erg bedankt Martha...zo mooi dat vogeltje geschilderd en dat beetje bling erop maakt het mooi sprankelend
    KNAP gedaan
    en nogmaals THANKS

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,hoi Martha, je doet je zelf te kort het zijn schitterende kerstkaartjes geworden! Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit zo knap van je ze zijn prachtige hier mag je best trots op zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaartjes! Knap getekend! Ik ben de gelukkige ontvanger van het kaartje rechtsboven, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel blij!!!!!
    Wat ontzettend lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kerstkaarten niet haar ding zegt ze... pff... moet je nou toch eens kijken wat voor moois je gemaakt hebt. Meid, je weet zelf maar half hoe goed je bent hihi. Menigeen zal blij zijn om zo'n prachtige kaart te ontvangen. Je zet er toch wel bij dat je hem zelf geschilderd hebt hè? Ere wie ere toekomt, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap Martha! Echt prachtig je aquarelletjes wauwww xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat heb je heel slim opgelost :) Het zijn prachtige kaartjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!