Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 12 december 2017

opgepimpt plankje

een tijdje geleden heb ik 4 plankjes gekocht
van D.D.B.D.
eigenlijk niet wetende
wat ik ermee zou gaan doen.
Ineens kreeg ik het idee om ze op te pimpen
voor mijn kinderen...
In de Mixed Media stijl
de eerste heb ik nu af,
deze is voor Anne mijn zoon..


het plankje bekleed met vloeipapier met print,
met Gelmedium,
hier overheen een dun laagje Gesso,
met structuurpasta en een stencil
wat motiefjes gemaakt,
de tekst heb ik gevonden op internet,
de randjes wat gescheurd
en bewerkt met Distressinkt


wat karton van papier ontdaan,
gescheurd en bewerkt met Gesso,
op de hoekjes van het kaartje
 splitpennetjes gedaan,
en verhoogd opgeplakt op kraftkarton,
jutekoord op het plankje geplakt,
aan een ketting van TH
een sleuteltje gemaakt,
sleutelgat van de Action opgeplakt,
een metalen hoekje geplaatst,
een jutekoordtouwtje maakt het af..

Nu voor mijn andere kinderen een plankje maken,
ik denk dat dit makkelijker is,
een mannelijke versie vind ik altijd moeilijker te maken...
Het wordt vervolgd....

Liefs en groetjes van Martha!




11 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk idee en mooie uitwerking! Succes met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en wat een leuke tekst ik vind het geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noi, zo ziet het er niet uit hoor, dat je het moeilijk vind......wat is dit leuk!!
    Het plankje krijgt vast een mooi plekje en dan is het een hele mooie blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend GAAF gedaan Martha.
    Dat krijgt vast een mooi plekje bij je zoon in huis.
    Hoe groot zijn de plankjes?
    Succes met de andere plankjes....gaat je zeker goed lukken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er gaaf uit Martha! De tekst is ook erg mooi. Ondanks dat je het wat lastiger vindt, is het je goed gelukt! Dank je wel trouwens voor je enthousiasme dat ik weer terug ben :-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent met de moeilijkste begonnen, wat ziet het plankje er stoer uit, heel mooi.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit geweldig gedecoreerd. Prachtig! die tekst is ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeau-idee om voor je kinderen zo'n plankje te maken Martha. Deze eerste ziet er mooi en stoer uit met een leuke tekst. Ik ben benieuwd naar de rest ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is alvast een super goed begin, 'k ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
    Een mooi cadeau Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat is slim, om met de moeilijkste te beginnen! Dan heb je die klaar. En het is een heel gave geworden! Goed idee zeg!
    En ik heb de mail nog een keer verstuurd. Hopelijk komt hij nu wel over..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!