Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 27 februari 2018

Bedankt!!!

vorige week belde Iris mij of ik belangstelling had
voor wat passepartous,
natuurlijk had ik dat,
 gisterenmiddag ben ik ze gaan halen,
ze wilde er niks voor hebben,
maar ik ben niet met lege handen gegaan...
dit heb ik voor haar gemaakt



een leeg glazen potje geverfd
daar wat witte druifjes ingeplant
label met touwtje eraan
en kadootje was daar...
ik heb er gelijk maar een aantal
gemaakt, is nooit weg...


deze twee zijn voor Sarina,
 mijn tweede dochter,
zij woont in hetzelfde dorp als Iris,
de kids hebben vakantie,
dus gezellig bij hun geweest,
de houten hartjes had ik nog liggen
die heb ik bestempeld


deze mini's houd ik zelf
staat wel gezellig wat voorjaarsbloempjes

Dit is weer iets geheel anderts dan voorheen,
maar goed ook erg leuk om te maken!

Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha!




8 opmerkingen:

  1. Een zelfgemaakt kleinigheidje hou ik erg van.
    Dit is leuk zeg en met deze temperatuur altijd welkom, voorjaar in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt Martha. Staat heel gezellig en was vast leuk om te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze potjes met voorjaars bloemetjes, leuke weggevertjes en staan ook gezellig samen op een dienblad,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supertof idee Martha ! Dat is echt een heel leuk kadootje ! Ik ga dit zeker onthouden !
    De dames waren er zeker erg blij mee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zo een lentecreatie als bedankje Martha....dat brengt echt de lente al binnen ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    wat een een leuk idee om er meteen een paar te maken. ZO heerlijk voorjaarsachtig! Wat lief dat je zomaar wat van Iris kreeg!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er superleuk uit, mooie lente cadeautjes, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!