Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 16 februari 2018

Beterschap op Vellum

alweer eentje...
deze keer gestempeld op Vellum


met Versamark en wit EP
weer met de kleurpotloden ingekleurd,
aan de achterkant
met witte gelpen  lijnen getrokken
en wat accentjes gezet
geamt op paars en zwart kaartkarton,
en de basiskaart is wit linnenkarton


close-up


binnenkant

Ik vind het werken op Vellum wel wat lastiger,
het is zo kwetsbaar en je ziet er snel iets op,
maar het effect is best wel mooi,
vinden jullie ook?

Liefs en groetjes van Martha!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb een aantal posts gemist zie ik, wat een prachtige bloemenkaarten. Ja, ik vind het kleuren op vellum ook vaak wat tegenvallen. Je bloemen op kraft zijn schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik,vind het prachtig. Lijkt me heel lastig, kleuren op vellum. Maar het is jou heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi effect op het vellum! Een mooie en goedverzorgde kaart door de binnenkant ook zo gaaf af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n prachtige kaart Martha en werken met vellum.....tja, ik waag me er niet meer aan.
    Fijne dag verder en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!