Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 14 februari 2018

bloemengroet

vanmiddag bij Ria geweest
en inderdaad heel gezellig bijgekletst!

Vandaag laat ik een kaartje zien met
dezelfde stempel,
maar nu anders ingekleurd


de roos is gestempeld met lichte inkt
met kleurpotloden ingekleurd...
tekst is van Creafine
met een marker strepen gezet
kaart gemat op donkerrood en zwart kaartkarton
basiskaart is wit linnenkarton


close-up

Dit vind ik heerlijk ontspannend om te doen,
ben momenteel met nog meer 
inkleurkaarten bezig...

Benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs en groetjes van Martha!





3 opmerkingen:

  1. Lekker ontspannend he, dat kleuren.
    De bloem is mooi zeg. Weet je wat mooi is, de witte "schaduw" op de bloem....wordt het heel levendig van.
    Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje is dit martha, wat heb je die rozen prachtig ingekleurd, maar ook je vorige kaartje is geweldig leuk... Je ben lekker actief aan het kleuren geslagen....Ik ben benieuwd naar je volgende creaties

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!