Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 9 februari 2018

celebrate


nog een geliplate achtergrondje gebruikt,
met Memento inkt gemaakt


de stempel heeft Richard in China besteld voor mij
ik heb gestempeld met Archival inkt
het kader is met een mal van MD gemaakt


de bloem  heb ik eens op een beurs gekocht
de takjes van Crealies gekleurd met inkt en opgebold
sierpareltjes maken het geheel af
basiskaart is wit linnenkarton

Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha!


10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Martha, mooie kleuren, leuke stempel(die heb ik ook van Ali, wist niet goed wat ik er mee moest), de bloem past er perfect bij,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Lief van Richard, zeg! Hij weet wel wat je mooi vindt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat randje om je kaart heen is mooi zeg! Dat geeft de hele kaart een chique uitstraling.
    Mooie kleuren ook.
    De stempel is toch TE lief!!
    Ik heb ooit eens een kaart gezien met deze stempel en dan maakte het meisje de radslag (of is het ratslag?)....Dus 4 keer gestempeld telkens een beetje meer op zo'n kop, snap Je?
    Als ik naar de kaart kijk heeft het ook wel iets "rustigs".....
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Martha.
    De snijmal is ook een hele mooie en leuk afgewerkt met de mooie bloem.
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Martha, ik heb de stempel ook maar niet uit China.
    Fijn wekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wat jammer, ik kan de andere post niet openen. Ligt dat aan blogger of aan mij? Ik heb de melding wel in mijn leeslijst staan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, Martha, prachtig achtergrond, mooie stempel en een mooie omlijsting om het af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig Martha ! Het opbollen van de takjes geeft net dat beetje extra vind ik ! Heel mooi gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!