Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 6 februari 2018

gelliplate fun

 de Gelliplate weer eens tevoorschijn gehaald,
altijd zo leuk om te doen!
Op dit kaartje heb ik met Memento Dewdrops gespeeld


het is een Sterkte kaartje geworden


allereerst  2 kleurtjes op de Gelliplate aangebracht,
uitgerold met een roller
afgedrukt op glad karton,
de stempel met een donkergroene Versafine inkt gezet
de kaart met een wit randje uitgesneden,
langs de rand gesponsd met dezelfde groene inkt,
gemat op groen en wit kaartkarton,
basiskaart is wit linnenkarton


dit is de binnenkant
de stempel gedeeltelijk terug laten komen,
opnieuw de randjes gesponsd

Ben weer benieuwd naar jullie reacties!

Liefs en groetjes van Martha!

10 opmerkingen:

  1. Dit ziet er weer prachtig uit Martha.
    Ik heb ook een gelliplate, maar daar kan ik mijn draai nog niet goed in vinden.
    'k Zal nog eens moeten oefenen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Martha,
    Leuke ondergrond en stempel, ook de binnenkant is mooi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit sterktekaartje Martha, zo mooi die achtergrond gemaakt met je gelliplate...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch altijd mooi, zo'n gelli plate achtergrond.
    En dan de binnenkant, is gewoon een tweede kaart, heel mooi gemaakt vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig heb je dit weer gemaakt Martha, je bent altijd zo inspirerend voor mij, ik krijg altijd meteen zin om ook zoiets te gaan doen. Helaas vandaag geen tijd.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat de gelliprinting heel subtiel is, zo komen de stempels erg mooi uit. Twee gave kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, was vandaag ook bezig met de gelplaat. Wat is dit toch zo een leuke product om mee te werken. Mooi is je kaarten geworden....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!