Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 12 februari 2018

Liefs

Vorige week app-te oud-collega Ria,
of ik zin in een "bakske" had,
nou zeker te weten!!!
Aanstaande woensdag ga ik gezellig bijkletsen!
Natuurlijk  een kaartje gemaakt!


op kraftkarton een witte stempel gezet
met kleurpotloden bezig geweest
tekststempel geplaatst
randje erlangs  met wat witte accentjes
gemat op roze en zwart kaartkarton
basiskaart is wit linnenkarton


een close-up...


de binnenkant met wens

Ben opnieuw benieuwd wat jullie ervan vinden!

Inmiddels heb ik aardig mijn draai gevonden op mijn "nieuwe"
werkplek en ik moet zeggen dat het me heel goedbevalt,
evaluatiegesprek was ook positief!
Mooie bijkomstigheid is dat ik wat tijd betreft beter uitkom
en toch wat meer aan knutselen toekom!
Goed nieuws he!!!!

Liefs en groetjes van Martha




2 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    Je kaartje is echt prachtig, mooie kleurtjes heb je gebruikt.Ze zal wel verrast zijn,als je op de koffie gaat,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Martha, geeft altijd een bijzonder effect, kleuren op kraft hè. Fijn dat je het op je werk naar je zin hebt, nog fijner dat je tijd overhoudt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!