Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 18 februari 2018

Speciaal voor jou

de laatste van de serie


gestempeld met Versamark en glitter EP
gekleurd met kleurpotloden,
lijntje gezet
gemat op zwart en petrolkleurig kaartkarton,
basiskaart wit linenkarton


close up


de binnenkant
als je goed kijkt zie je de glimmer

Deze kaart is de favoriet van Richard,
stiekem ben ik wel benieuwd welke
versie jullie  het mooist vinden?!

Liefs en groetjes van Martha


13 opmerkingen:

  1. Ook weer heel mooi .
    Mijn favoriet?
    Altijd lastig vanaf een foto, maar ik denk die met het vellum, dat vind ik nl een extra uitdaging.
    Maar ze zijn allemaal heel mooi.
    De kleuren passen zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze variant is weer erg mooimaar favoriet blijft de vorige ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is prachtig Martha! Ik vind ze allemaal erg mooi, maar persoonlijk vind ik de eerste het mooist. Ik denk dat het door de kleur komt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    Ook deze is weer prachtig. Het is gewoon een heel mooie serie kaarten geworden. De allereerste is ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, deze is ook weer heel mooi. Net zoals de anderen maar mijn favoriet is die van zaterdag.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriet is deze, denk door de kleurdiepte, maar allebei zijn ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer prachtig zeg ! Toffe kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is weer super, ik vind de 1ste die je maakte het mooist,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is idd prachtig, hoewel de anderen ook plaatjes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allemaal even mooi Martha, schitterend van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Martha,mooie kleuren.

    Liefs Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!