Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 20 februari 2018

SUPER oma

collega Jolanda is voor het eerst oma geworden,
in mijn team is het idee opgepakt dat we allemaal
een kadootje zouden kopen/maken
Dit heb ik gemaakt


op een MDF plankje
vintage DP gelijmd
de tekst heb ik gevonden op Internet,
beetje oud gemaakt 
en bewerkt met Distress inkt
wat ribbelkarton eronder geplakt
met een kanten randje


bloemetjes zelfgemaakt
ook bewerkt met Distress inkt


een label gemaakt met wens
en een hangertje met wat bedeltjes


de achterkant met mijn naam label
een krulstempeltje maakt het af

Vandaag is Yara geboren,
en Jolanda is natuurlijk supertrots!

Jullie mogen mijn creatie weer keuren,
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!~

Liefs en groetjes van Martha!

7 opmerkingen:

  1. Echt een prachtig cadeautje en wat een mooie tekst,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooooow Martha wat een schitterend baby plankje heb je in deze vintagestijl opgemaakt....zo een leuke details erop
    daar zal de kersverse oma zeker heel blij mee zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie creatie heb je gemaakt!! Lief voor de nieuwbakken oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Martha daar zal ze blij mee zijn.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt Martha, leuke details. De tekst is ook mooi en zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ontzettend leuk, zelfgemaakte kadootjes.
    Deze heb je mooi gemaakt hoor, die "oude" kleuren zijn mooi en de tekst is grappig maar past ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!