Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 22 februari 2018

Vrij....

lekker in mijn "beestenboelboek" gewerkt
dit is het resultaat...


met Dylusion Paint en Acrylverf stiften


eerst twee vogels getekend
en op plastic geplakt,


op aquarelpapier 300 grams,
met een stencil en verschillende 
tinten geel/groen Dylusions Paints gesponsd
de vogelmaskers en wat cirkels 
op de achtergrond gelegd
met blauwe Dylusions Paint gesponsd


daarna alles ingekleurd
met Acrylverf stiften
met een zwarte Sharpie pen  accenten gezet
daarna met een witte gel pen detail aangebracht


wiebeloogjes maken het af


close up


stickers van TH vormen het woord VRIJ
dubbele betekenis voor mij,
een vogel is VRIJ in het vliegen
en ik was heerlijk VRIJ in mijn creativiteit


natuurlijk een werkwijzer erbij gemaakt

Al met al ben ik heel tevreden met dit eindresultaat,
ik vind het een heel kleurrijk geheel geworden!

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Liefs en groetjes van Martha!




8 opmerkingen:

  1. dat mag je ook tevreden zijn Martha heel gaaf ook de kleuren.super gedaan weer.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat ziet er weer heel mooi uit Martha. Zo kleurig, heel mooie kleur blauw!!
    En je kunt mooie vogels tekenen zeg!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Martha! Terwijl ik de eerste foto bekijk, denk ik "wat een mooi kleurrijk geheel", maar dat schrijf je zelf ook al aan het eind, hihi. Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Martha, wat leuk om de vogels zo te tekenen en te gebruiken, heel mooi in deze prachtige kleuren,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke creaties heb je gemaakt Martha.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig!! Wat heb je dit mooi gemaakt. Ik wil ook nog een keer een boek maken, maar tijd schiet me tekort.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi weer deze kleurrijke pagina in je beestenboelboek Martha ...mooie vogels erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en creatief en zeker kleurrijk, prachtige pagina!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!