Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 27 mei 2018

voor Loes en Ronald

wat hebben we genoten op de camping bij
Loes en Ronald op de
als bedankje heb ik een kaart gemaakt
en opgestuurd


een zogenaamde onmogelijke kaart


met een labeltje in de kaart


er waren wel wat prikmuggen aanwezig,
vandaar de beestjes op de kaart als grapje

Loes en Ronald hebben de kaart ontvangen
en waren er blij mee!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs en groetjes van Martha!

9 opmerkingen:

  1. Mooi hoe je dat kaartje maakte!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha leuk om er een grapje op te verwerken en wat attent om zo'n mooie kaart als bedankje te sturen! Wat is er onmogelijk aan deze kaart? Ik geloof dat ik het niet zo goed snap?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuk model Martha,
    ik ga deze ook nog maken, ik vind de beestjes op je kaart keileuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit kaartjes als bedankje gemaakt Martha, en ja die prikmuggen moeten mij ook altijd hebben
    Een paar flinke joekels van muggenbulten heb ik en ze jeuken als een gek...grrrr
    Maar ik moet je heel erg bedanken voor het lieve kaartje dat ik gisteren van je gekregen heb...het zijn toch die warme schouderklopjes waar ik veel moed uit put..Heeeeel lief van je Martha...bedankt meis
    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer! En Drenthe blijft prachtig he?? Ik heb je foto's nog bekeken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo lekker buiten genieten, op de muggen na dan. Maar leuk dat je zo op de kaart verwerkte en het is een gaaf geheel geworden, snap dat ze er blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n prikk(el)ende opmerking mag vast wel 😊, wat een leuke onmogelijke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....wat een schitterende kaart heb je gemaakt Martha!
    Grappig de muggen.....maar niet in het echt he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!