Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 3 juni 2018

25 jaar in dienst

4 collega´s van mij zijn 25 jaar in dienst,
we hebben een boeket bloemen
voor elk van hen en daar komt
dit kaartje bij


het is opnieuw een  schuifkaartje,
gemaakt in vintage stijl


als je aan het labeltje trekt
 komt de tekst tevoorschijn


de achterkant,
hier heb ik team 2 bijgeschreven


nog even eentje in de close up

ik vind het modelletje zo leuk
en gemakkelijk te maken

jullie mogen weer reageren!
Liefs en groetjes van Martha!

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke schuifkaarten heb je voor je jubilerende collega's gemaakt Martha. Wat leuk om te lezen dat er mensen zijn die nog zo lang bij één baas blijven, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je voor je collega's gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren het filmpje bekeken en de maten opgeschreven, ik ga er ook mee aan de slag, je hebt 4 hele mooie kaartjes gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ontzettend leuke kaartje heb je gemaakt. Niet moeilijk te maken schrijf je. dan moet ik toch echt snel eens gaan proberen.
    EN wat knap he, 25 jaar in dienst. Ik hoop het te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat PRACHTIG Martha!
    Hetzelfde model kaartje wat jij voor mij maakte.....zo mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, dat ziet er top uit, erg mooie kaartjes! Wat leuk dat jij de kaartjes maken mocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!