Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 13 juli 2018

12,5 jaar getrouwd

Sarina mijn dochter vroeg of ik een kaartje
wilde maken voor een bevriend stel
 dat 12,5 jaar getrouwd is


dit heb ik gemaakt,
tekst heb ik gehandletterd


het is weer een klapkaartje
de uitgestanste deeltjes met goud ge-embost


als je aan het labeltje trekt
klapt de voorkant open


en daar is de wens


dit is de binnenkant,
met een pocket
op het label kunnen ze de wens schrijven


de achterkant met mijn naamstempel

ik vind het zo'n leuk patroontje

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes,
Martha!


13 opmerkingen:

  1. Die handlettering heb je zo mooi gedaan, je bent daar heel goed in Martha.
    Prachtige kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer heel mooi Martha leuk met handlettering en de ringen
    Fijn weekend
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk idee, om op de flapjes Handlettering toe te passen.
    Mooie, romantische kleurtjes en papiertjes heb je gebruikt.
    Ik blijf dit ook zo'n leuk model kaart vinden. Maakte er ook al verschillende, net zoals jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie romantische kaart met een leuk accent. Knap zoals je de tekst geschreven hebt Martha. De kaart is aan de binnen-en buitenkant mooi om te zien vind ik...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart, mooi model, goed ook dat je het redelijk eenvoudig hebt gehouden, mooi gedaan! Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat kun jij goed handletteren Martha, mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Martha! Leuk dat jouw kinderen ook vragen om kaartjes. Mijn dochter doet dat ook, soms wat aan de late kant, maar ik heb het toch elke keer op tijd af...dat is dan de sport natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi model kaartje!
    Prachtig handletter werk.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, je handgeschreven letters maken het nog persoonlijker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, verrassend als je aan het labeltje trekt! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat prachtig Martha ! Ik vind handgeschreven zo mooi en het goud maakt het zo stijlvol !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!