Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 11 november 2018

verhuispost

een kennis van me
gaat verhuizen
dit kaartje heb ik gemaakt


de achtergrond is weer gemaakt
met de  alcoholinkt techniek
als je goed kijkt zie je dat ik
zilver heb gebruikt


de vogel heb ik ingekleurd
met kleurpotloden
en op de veertjes en de sleutel heb ik
wat zilververf gebruikt
alles gemat op 
zwart, paars en roomkleurig
kaartkarton

Ben ook nu weer benieuwd wat 
jullie ervan vinden!

Voorlopig is dit even de laatste kaart
in deze serie, ik ga nu weer iets anders maken!

Liefs en groetjes
Martha




12 opmerkingen:

  1. Oh, wat is dit een mooi kaartje !
    Dat vogeltje met sleutel, zo schattig op die knap gemaakte achtergrond. Toppie!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart met prachtige kleuren Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk gedaan Martha met de vogel en de sleutel!
    Groetjes en een fijne zondag!
    Tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Martha. Dat vogeltje met sleutel is super en zo mooi ingekleurd. Prachtige achtergrond en je kunt inderdaad wat glans op het zilver zien. Een mooie, fleurige en originele verhuiskaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer Martha, lief fijn vogeltje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Martha, ik vind het vogeltje echt geweldig mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om de serie zo achter elkaar te laten zien. Ook deze is weer heel gaaf. De kleuren zijn zo sprekend.
    De vogel is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh mijn favoriete kleuren. Prachtige kaart weer Martha. ik zie zoveel mensen nu werken met de alcohol inkt. ik twijfel nog of ik dit ook gaan doen. mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met een prachtige achtergrond Martha !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. (hihi) Hangt al die alcohol nog niet in je hoofd Martha ?
    Een hele mooie techniek en de gepaste stempel voor een verhuiskaart.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, ik houd ook van alcoholinkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!