Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 22 december 2018

kerstkaart met een knipoog 3

voor Martine maakte ik ook een kaartje,
ook wel toepasselijk zoals de vorige kaartjes
Martine is net als ik,
 geen liefhebber van een kerstboom
en ze hebben een poes ,
dus dit leek me een goed idee


opnieuw een distress oxide
 achtergrond gemaakt
met witte gesso wat cirkels gemaakt
 met  versamark en zilverembossing
wat ballen gestempeld


de poes ingekleurd met alcoholmarkers
een snoer getekend
en met een ponsje wat lichtjes uitgestansd
deze opgeplakt en een gloed eromheen gekleurd
alles gemat op kraftkarton en designpapier


de binnenkant
met poezenpootjes

Even toelichten over mijn haat/liefde verhouding
met een kerstboom.
Ten eerste hebben wij geen ruimte voor een boom
in het verleden heb ik het heus wel geprobeert
maar telkens als ik een boom had gebeurde er iets
en ontelbaar hoe vaak dat ding niet is omgevallen,
met alle gevolgen vandien,
dit heeft ons doen besluiten,
dat we alleen maar lichtjes en kaarsjes hebben
met kerst.....
en bomen op de kaart hihihi

Aan Jenet mijn oudste dochter heb ik
het winnende kerstkaartje gegeven


 ze was er blij mee


Liefs en groetjes
Martha!

10 opmerkingen:

  1. Weer een leuk kaartje Martha.
    Ik hoorde van iemand die niet zoveel plaats heeft dat ze een halve kerstboom tegen de muur heeft gezet 😊 Kan ook dus.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben dit jaar ook géén boom,ik heb er ook geen plek voor. Kunstboom vind ik niet echt mooi en een echte, ik haat die uitvallende naalden, maar je kaartje met poes is weer super. Ook je winnende kaart is top!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat maak je toch een grappige kaarten steeds!!
    Deze moet ik ook weer zó om lachen, die tekst bij dat kale, zielige kerstboompjes, haha.

    Ik snap dat wel, je haat/liefde verhouding met een kerstboom.
    Ik had dit jaar, met Lila in huis, ook geen zin in gedoe. Geen zin om de heke tijd te moeten zeggen tegen haar dat ze niet aan de boom mag komen, of erger, ballen mag eten.
    Daarom hebben wij een heel klein ienimini boompje, 30 cm, hooguit, met lampjes. Hij staat veilig op een hoog kastje, héél gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ik vind ze geweldig, je kaarten met een knipoog! Wat betreft de kerstboom, je moet doen waar je je goed bij voelt nietwaar? Het kerstgevoel zit niet in een boom maar in je hart ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Martha, het straalt er van af dat de poes er geen zin in heeft, hij is geweldig!! mooi kleuren ook. Fijne kerstdagen, en alle goeds voor 2019. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihi moest denken aan een video die ik op youtube zag van een kat en de boom... prachtige kaarten heb je gemaakt... Nog een mooie nieuwe jaar toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig zo'n toepasselijke kerstkaart !
    En een boom hoeft ook niet persé, toch ? Ik vind veel lichtjes ook gezellig !
    Geniet nog van de komende feestelijkheden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart Martha.
    Ik vind die ondeugende poes super schattig.
    Correctie, je gastdesigner kaartje ging naar je oudste dochter, je winnende kaart was ook eentje met een poes (hihi, 'k ben streng hé).
    Mooi kaartje, natuurlijk was ze daar blij mee en ik was ook heel blij met je zelfgetekende kaartje, die gave heeft niet iedereen en dat geeft je kaart toch weer een ietsje meer.
    Ik heb hier al een mooie collectie van jouw hand.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een leukerd Martha en een kerstboom hoeft toch niet persé? Geniet van je lichtjes en alvast een fijne jaarwisseling gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!