Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 21 februari 2019

Voor Martine

vandaag is mijn jongste dochter
Martine 31 jaar geworden!
Deze kaart heb ik voor haar gemaakt


een zogenaamde Z-vouwkaart


van bovenaf gezien een Z


alle kanten bekleed met
goudspiegelkarton en
dp van de Action
ook de felicitatie en teksten
zijn van deze winkel


nog eentje...


aan de achterkant heb ik
een uitsparing gehouden
waar het label inpast


de achterkant
daar zit het label in

Ik vind dit model echt superleuk
ben benieuwd wat Martine ervan vindt!

Jullie mogen weer keuren!

Liefs en groetjes,

Martha!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en chique kaart Martha, dat goudkarton past heel mooi bij het DP, Ik vind het model ook erg leuk. Gefeliciteerd met de jarige dochter,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart in ieder geval super.
    Dat gouden randje geeft het nog iets extra bij dat mooie blauw.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd met je dochter! Je hebt een mooie bijzondere kaart voor haar gemaakt, super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Martine vindt dit vast en zeker een heel mooie kaart! Zo feestelijk met al dat goud. En het model is ook erg verrassend. Gefeliciteerd met haar! Je jongste al 31~. Gaat snel he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n leuk model!!! En leuk met het goud...
    Gefeliciteerd met je dochter!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél erg leuk!!
    Ik breek natuurlijk alleen mijn hoofd weer over de Z.....die is toch in spiegelbeeld op de foto van bovenaf??
    (Of word ik langzaam gek🙄)
    Mooi dp gebruikte je.
    En de vele tekstjes en het label erbij, de kaart is helemaal af en niet te druk, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter en wat heb je een prachtig mooi kaartje voor haar gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor haar. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lijk wel wat te missen, maar ik kijk terug op jouw blog. Ik vind dit een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!