Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 10 april 2019

memobord voor Jenet

opnieuw heb ik een memobord gemaakt
deze keer heb ik het origineel gehouden,
alleen het DP heb ik aangepast


het notitieblokje heb 
ik op dezelfde manier bevestigd
de kaft heb ik eraf gehaald
bekleed met roze kaartkarton
dwars verhoogd opgeplakt
daar kan het boekje tussen worden geschoven
en worden vervangen


een aantal versieringen aangebracht
met wat knoopjes, lintjes en
 handgeschreven teksten


de achterkant met een klem


een magneetje opgeplakt
waar de klem aan kan hangen
de tekst heb ik zelf geschreven
de klem met wat lintjes en hartje versiert


naambadge verhoogd opgeplakt


zij aanzicht

Jenet was er blij mee!

Ik heb nog een aantal van deze bordjes 
in de doos liggen, dus de rest krijgt er ook eentje

Jullie mogen weer reageren!

Liefs en groetjes

Martha!


12 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleurtjes énig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supercadeautje, het ziet er echt gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes voor dit memobord. Alle details zijn mooi uitgewerkt Martha. Superleuk cadeautje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Martha, jouw afwerking is weer super met zoveel mooie en leuke details,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt super, SUPER leuke kadootjes.
    En zo handig.
    Leuk om voor allemaal 1 te maken.
    Zelfde idee, maar deze lijkt weer heel anders dan de vorige.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer super Martha! Wat een gave creatie heb je weer aan ons laten zien. Succes en plezier met het maken van de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi memobord Martha, wat heb je dit leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooie gemaakt zeg! Heerlijke kleurtjes en ik vind je handgeschreven tekst zooo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Praktisch bord Martha en dan zo mooi gepimpt door jou,echt super!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof Martha! Dat viel vast in de smaak! LIefs, sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik dit zie heb ik toch nog spijt dat ik die borden van Action niet meegenomen heb haha.
    Ik heb nog zoveel verschillende pakketjes in de kast liggen, het komt er gewoon niet van vaak dus eerst die maar ooit eens maken.
    Echt schitterend hoe je dit memobord gemaakt hebt, ik word er vrolijk van!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!