Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 21 juli 2019

Bedankt!

vorige week heb ik  wat stempeltjes
besteld bij 
Toen ik de bestelling binnenkreeg
zat er een stempelafdrukje bij, lief he?!

Vorig weekend had \richard een race in Zolder, 
daar ben ik lekker zoet geweest met kleuren...


zo relaxing is dat kleuren!
het achtergrondje  is gemaakt met  
de gelliplate en pigmentpoeders
zie dit


 een close-up van het kleurwerk


de tekst en de libellen hebben
Glossy Accents gekregen

ik ben erg tevreden over  de kleurencombie

Wat vinden jullie?

Hopelijk heeft Dora de kaart ontvangen!

Liefs en groetjes
Martha!



15 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart en mooi gekleurd Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje e wat heb je dat vogeltje prachtig ingekleurd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Martha, de vogel heb je prachtig ingekleurd. Zo komen je achtergrondjes goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mooi!!!
    Inderdaad super kleurencombi.
    Handig zo'n voorraadje achtergrondjes:)
    Dora plaatje heb je ook mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Heel mooi ingekleurd top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar kan ik me helemaal in vinden dat het zo relaxed is om in te kleuren! Jouw resultaat is ontzettend mooi, wat een leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja wat leuk dat Dora je stempelafdrukjes stuurde bij je bestelling. Dora is ook een schat! Echt, zo'n lieverd!
    Je kaartje is prachtig. Heel mooi gekleurd. En zeker is kleuren relaxed...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi ingekleurd en past perfect op je mooie achtergrond, ik ben ook wel eens op een workshop geweest bij Dora, ze is echt een schat,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook hier weer een schitterend geheel van gemaakt Martha, Een genot om naar te kijken.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, het kleurwerk is super en je kaart is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kleurwerk is erg mooi Martha, je hebt een heel leuk kaartje van het schattige vogeltje gemaakt!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gááf zo met die achtergrond Martha. Een leuke fleurige bedankkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zowel de achtergrond als het vogeltje zijn prachtig, knap hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap weer Martha! Dora gaat 'm vast geweldig vinden! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Martha. Inderdaad. Deze prachtige kaart ontvangen. Staat nog steeds bij mij op de kast. Super bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!