Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 13 november 2019

kerstkaarten

dat is wat  de klok slaat bij mij,
kerstkaarten en nog eens kerstkaarten....
Ik heb nu een serie kaarten gemaakt
waar ik 1 of 2 van laat zien


dit is een schuifkaartje
die gnoompjes heb ik van internet


als je aan het schuifje trekt
komt de wens tevoorschijn


dit kaartje is zonder schuifje


dan heb ik nog wat nostalgische 
kerstkaartjes gemaakt

Op deze manier heb ik al ruim 50 kaarten
de ergste druk is er voor mij af
nu kan ik gewoon voor de leuk 
nog wat individuele kerstkaarten maken

Jullie mogen weer reageren!

Liefs en groetjes
Martha


15 opmerkingen:

  1. o wat een super leuke en vrolijke schuifkaarten Martha de andere zijn heel mooi
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat heb jij snel gedaan ;) Die schuifkaart vind ik super en wat heb je leuke afbeeldingen van internet gehaald. Leuke kaarten Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 50????
    Zo zeg, jij bent lekker bezig.
    De schudkaart is een leuk model.
    Geeft de kaart net even wat extra's.
    Leuk hè, die gnomes!!
    Alhoewel je van internet ook leuke afbeeldingen hebt gehaald. De kerstman rechts boven, die is leuk.
    Lekker gevoel om de laatste paar weken van het jaar geen druk te hebben dat je nog kaarten MOET maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kerstkaarten Martha ! Ik zou er nog een 30-tal moeten maken ... komt goed hehe
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaartjes Martha. Ik heb ook al een flinke stapel, maar heb ze niet geteld.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martha je gaat als een speer!! Hele leuke kaartjes heb je gemaakt, die met het schuif gedeelte zijn top. De nostalgische
    kerstkaartjes vind ik ook heel mooi.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De schuifkaarten zijn leuk, vooral dat schuif gedeelte.
    Lekker dat je al klaar bent met maken,Ik maak er één dit jaar en dat is een kerst wens voor jullie allemaal.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet erg mooi en leuk Martha. Ik denk nog maar even niet aan kerstkaarten in deze, voor ons, hectische tijd.zit helemaal in de opruim flow.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt flink door gewerkt, ze zijn weer heel erg mooi geworden, vooral die met de gnomes, ik heb er nu 70 klaar, denk dat ik er wel genoeg heb,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat vind ik nou echt slim van je! Gewoon een aantal snelle kaartjes achter elkaar maken om de druk eraf te halen. Ik ben wel al heel ver, hoor, want de 52 weeks is zo'n mooie stimulans! Ik heb er meer, maar ik moet eens even gaan tellen....Ze zien er erg leuk uit trouwens en die met dat schuifje....Enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen geschilderde kaartjes dit jaar, want ik zie dat je er al heel veel gemaakt hebt.
    Ook dit is mooi en weer eens wat anders.
    Goed bezig hoor Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten allemaal Martha! Leuk die met het schuifsysteem.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wauw Martha, dat zijn prachtige kaartjes!
    Leuk met het schijfsysteem, een verrassend elementje zo. De nostalgische zijn ook erg lief. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige serie kaarten en wat een leuke schuifkaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit schuif kaartje kreeg ik van jou, dit jaar.
    Zo leuk!!
    Ik ga eens zoeken op internet, of ik ook iets kan vinden, zodat ik ook zoiets kan maken, ik vind het echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!