Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 13 augustus 2020

Voor Peter

 afgelopen vrijdag was 
PETER 
echtgenoot
van medeblogger GERJANNE jarig
ik vond het leuk om een kaart voor hem te maken
Peter houdt van oldtimers,
 met name  een Citroën DS, de zg. SNOEK
heeft zijn voorkeur...
Zo'n afbeelding had ik niet,
maar ik heb wel een plakboek
met oldtimerplaatjes,

dit is de kaart die ik heb gemaakt
de mal is van de blauwe Actiewinkel
dp uit een blokje van MD
het plaatje komt  uit dat plakboek

onder het plaatje zit een label
met de omschrijving van de auto

de pijl heb ik uitgeknipt
het kaartkarton bewerkt met embosfolder

de achterkant met mijn naambadge

dit is het bewuste plakboek,
 ooit eens op een kofferbakverkoop gescoord

Hopelijk heeft Peter de kaart ontvangen
en is er hij er blij mee...

Liefs en groetjes

Martha


15 opmerkingen:

  1. Deze persoonlijke kaart zou hij vast wel mooi vinden.Ik vind hem mooi in ieder geval.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch ook altijd attent Martha, sowieso dat je een kaart stuurt maar dan ook helemaal gepersonaliseerd! Het is een hele mooi kaart!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart voor Peter gemaakt en zo aardig dat je dat gedaan hebt. Handig zo'n plakboek met oldtimerplaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat zo'n toffe kaart vast in de smaak viel!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig persoonlijk kaartje Martha dat zal Peter zeker leuk vinden. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een oud boekje waar je die oude auto hebt uitgehaald. Mooi kaartje met weer een extraatje zoals we van je gewoon zijn 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je voor Peter gemaakt Martha. Mooi plaatje en leuk model. Heel attent van je, dit vindt hij vast top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je voor Peter gemaakt, dat autoplaatje met beschrijving past er mooi op,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi gemaakt met veel liefde.
    De bewolking was maar tot 10 uur en dan kwam de zon er weer door. Terug het kwik naar 30 graden. Nu is het weer bewolkt en ik hoor gedonder. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaa, daar is hij! EN wat is het ene geweldige kaart! Peter was helemaal verrast en vond de kaart heel gaaf!! Dat weet je inmiddels al, als je mijn mailtje hebt gelezen. Vooral de tag met de gegevens, erg leuk!!
    En lief natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave kaart heb je voor Peter gemaakt Martha....ik lees net dat hij blij verrast was!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf!! super leuke kaart Martha!
    Dank je wel voor je tip de foto's zijn verkleind, nog een fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een gave kaart Martha! Ik lees dat Peter hem super vond en ik had ook niet anders verwacht! Hij is echt helemaal in zijn straatje met die oldtimer! Liefs, Sarah
    PS: veel te laat, maar alsnog een hele dikke proficiat met jou verjaardag Martha! Hopelijk heb je mogen genieten van een mooie dag! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig deze kaart voor Peter!
    Daar zal hij als fan heel blij mee geweest zijn zeker weten!
    Super idee ook om daar de grote stans van A voor te gebruiken!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!