Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 17 april 2011

Tijd gaat snel....

het is alweer zondag....
de afgelopen dagen niet eens op mijn blog geweest,
laat staan in blogland kijken.....

De reden is dat ik afgelopen vrijdag naar de beurs ben geweest,
mijn tas was vol en beurs was leeg hihihi....



Zaterdag was hier in het dorp een rommelmarkt met gezelligheid eromheen
en zijn we nog gaan fietsen
 en lekker uit eten geweest.

Vandaag weer een eind gefietst
en weer genoten van het mooie weer.



Het knutselen staat dus op een lager pitje,
maar ik ben wel met iets bezig....




Iedereen in blogland weer de groetjes van Daatje



2 opmerkingen:

  1. nou dat is toch genieten, nou ja die lege beurs is natuurlijk minder.
    Met dit mooie weer ben ik ook veel minder op de pc, gewoon lekker genieten!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dan heb je toch lekker genoten en ja die beurs leeg kennen we allemaal wel [ lol ].

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!