Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 6 april 2011

Tag

Opnieuw een kaart gemaakt voor een challenge,
ditmaal is het een vintage tag geworden.
De challenge is van:


Dit is mijn bijdrage
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen, dat ik nog nooit een tag heb gemaakt,
maar ik heb het met plezier gedaan.















Gebruikt materiaal:
* basispapier linnenstructuur
* tweede laag ook linnenstructuurpapier
* dessinpapier van een vintageblocje van de Action
* plaatje van Internet
* zelfgehaakte roosjes
* zelfgemaakte bloem behandeld met Distressinkt
* knoopjes
* lint en wat kant
* tekst uit een woordenboek,
* kopspelden
* alle randjes behandeld met Distressinkt, Vintage photo


Vandaag heb ik een nieuwe fotograaf gekregen,
mijn man!
het resultaat is prachtig, nietwaar?!



4 opmerkingen:

  1. hallo daatje, prachtige foto je ziet er fantastisch uit [ lol ].
    maar je tag is prachtig een heel mooi plaatje en een hele mooie bloem.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een prachtige Tag Daatje.
    Bedankt voor het mee spellen bij het Scrap Cards Challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha,
    Een challenge......een uitdaging.....dus ook deze challenge heeft iets MOOIS teweeg gebracht, toch? Een nieuwe besmetting...met het challenge-virus?
    En niet alleen de bloem heb je zelf gemaakt.......de hele SUPER tag ☺☺☺ heb je zelf gemaakt en ik vind hem SCHITTEREND.
    Van ♥ Gefeliciteerd met je personal fotograaf...dat klinkt als ♪♫♪♫♪♫
    Tot het volgende "muziekstuk".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie Tag Martha!!! Dank je wel voor het meedoen met de challenge.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!