Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 2 december 2014

BISTER kaart

poosje geleden heb ik BISTER
aangeschaft, ideetjes heb ik
opgedaan..
Wat is het leuk om mee te spelen!!!


*basiskaart is zwart linnenkarton,
* Stampinbackkarton bewerkt met Bisterpoeder,
* drie kleurtjes poeder aangebracht,
* wat water erover geneveld,
* dan gaan de kleurtjes hun eigen weg...
* goed laten drogen,



* gestempeld met Stampinback stempels,


de stempelafdrukjes ontkleuren 
met Chloor


de stempels opnieuw inkleuren,
met SAKURA pennen
de randjes in de lollipop bloemen heb ik met een 
witte gelpen geaccentueerd


de teksstempel komt
ook bij Stampingback vandaan

Op dit moment ben ik een werkwijzerboek 
aan het maken,
daar komt deze kaart in,
met behorende werkwijze,
ter zijner tijd zal ik dit hier tonen...

Deze kaart mogen jullie nu keuren...

Liefs van Martha


14 opmerkingen:

  1. Ziet er fleurig uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    wat leuk dat je laat zien, hoe alles in zijn werk gaat..
    het eindresultaat is prachtig !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel goed gelukt Martha en het is inderdaad zulk leuk spul

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Martha en erg leuk dat je ons laat zien hoe je het gemaakt hebt, dank daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te doen al dat gepriegel.
    Ook ik heb nog "ergens" bister liggen, wie weet, want ik vind dit wel erg mooi. (Ach ik wil eigenlijk veel te veel!Ben nu weer aan het haken.)
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat super heb je dat gedaan! Wat voor gelpen gebruik jij? Ik ben op zoek naar een witte die echt wit blijft op cardstock...Wat leuk dat je zo'n boek aan het maken bent.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig resultaat geeft deze techniek.
    Je hebt dat supermooi gemaakt Martha.
    Goed idee om een werkwijzerboek aan te leggen, heel handig en nog leuk ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaartje Martha...lekker met de bister aan het werken geweest en ook heel kleurrijk....TOP~!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten!! Wat kan je toch Leuke dingen doen met bister!! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martha,
    wat een prachtige kaart en ik vind het zo leuk dat je alles zo goed beschrijft ... je tagkaart voor Gerjanne is ook heel mooi geworden !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een prachtige kaart heb je gemaakt. Fijn dat je zo duidelijk uitlegt hoe je het maakt. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is prachtig en wat gaaf spul dat bister , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!