Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 27 december 2014

schuifkaart

Willemien was jarig,
dit kaartje voor haar gemaakt..


* basis kaart is wit kaartkarton,
* de schuifkaart is van oranje linnenpapier,
bewerkt met clear embospoeder
* de bloem is gestempeld met Versamark
en bewerkt met wit embospoeder,
* gesponst met Memento stempel inkt,


uitgeschoven,
de tekststempel is van Mariannne Design,


van de zijkant,

een vrolijk kaartje in deze donkere tijd!
jullie mogen weer keuren!

Liefs van Martha


6 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Martha en mooi foto's hieronder.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zonnige kaart tijdens deze donkere dagen daar wordt je toch helemaal vrolijk van? Leuk ontwerp ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloem, mooie kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG kaartje Marth , heel mooi modelletje en ook de kleurtjes zijn schitterend....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik echt heel erg leuk. Ga ik zeker onthouden. Ik was al begonnen aan een kaart voro mijn dochter, maar anders had edeze ook perfect gekund.
    Heel leuk dat de stempel pas zichtbaar wordt als je aan de label trekt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk model Martha,
    mooie vrolijke kaart met een prachtige bloem,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!