Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 24 december 2014

stempelreiniger...

ik heb een stempelreiniger gemaakt,
laatst zag ik er eentje op de beurs,
was me toch een beetje te duur,
daarom besloten er zelf eentje te maken


in een lege DVD doos,
vilt geplakt met hetelijm,
de natte kant is 2 laagjes vilt,
het is wel dikker vilt


je spuit wat stempelreinigersop op je
gebruikte stempel,
even over je vilt heen schrobben,


dan je stempel drogen op het andere vilt


 mijn stempel is weer schoon en droog


het doosje even opgepimpt...
voorkant


achterkant

deze tip wilde ik even met jullie delen,
liefs van martha

5 opmerkingen:

  1. Goed idee Martha, bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk idee Martha...zo geen geklieder met doekjes....bedankt voor de tip....

    Fijne feestdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tip, ik gebruik ook altijd natte doekjes, dit ga ik ook eens proberen!
    Gezellige Kerstdagen!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel goed gedaan Martha ik heb zo'n doosje liggen gebruik het nooit.
    ik gebruik een tandenborstel stazon cleaner.
    beetje stazon cleaner erop onder de kraan en afschrobben.klaar.

    Fijne dagen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    bedankt voor de leuke tip !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!