Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 2 maart 2017

joseph coat techniek + een filmpje

ik zag op You-Tube  een filmpje 
met deze techniek, 
maar dan met distressinkt,
ik heb mijn "te gekke krijtjes" gebruikt
en de zwarte laag is met distress inkt gesponst

dit is
 mijn film
over deze techniek

en dit de kaartserie die ik gemaakt heb,


deze  bewerking kun je zien in het filmpje,
gemat op roze en donkergrijs linnenkarton,
liefs uitgestanst en bewerkt met glossy accents


voor de duidelijkheid,
dit zijn veertjes
 (geen doodskoppen Richard)
gemat op lichtgrijs en wit kaartkarton


deze is gemat op donkergrijs en wit kaartkarton


een veelkleurige, eigenlijk lag hij al in
de prullenmand, maar ik heb em gered,
gemat op donkergrijs en wit kaartkarton


deze geeft mij een speciaal gevoel...
gemat op donkergrijs en wit kaartkarton

Het is een leuke techniek deze Joseph coat
en het resultaat vind ik verrassend,
ik ben er tevreden mee!

Hopelijk jullie ook?
Liefs van Martha!

15 opmerkingen:

  1. o wat gave achtergronden Martha heel mooi gedaan.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt Martha, ik heb net vol aandacht je film bekeken en je laat het heel duidelijk zien. Een hele gave serie in een leuke techniek die ik na jouw uitleg zeker een keer ga proberen. Dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuke techniek, mooie kaartjes heb je gemaakt! en gelijk zo veel...! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je GAVE kaartjes gemaakt Martha.
    Laat ik nou net deze techniek toegepast hebben op enkele kerstkaartjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een ontzettend leuk en duidelijk filmpje Martha en wat een leuke stempel dieet die kringen. Ik krijg meteen zin om ook zoiets te gaan proberen. Voor mij is het heel inspirerend. Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een gave kaarten, prachtig al die kleuren! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahahaaaaa, nee Richard, dit zijn geen doodskoppen 😂
    Voor de zekerheid kun je die kaart misschien beter maar iemand sturen tijdens Halloween denk ik, whahhaaaaa.

    Wat een gave kaarten en wat een duidelijk filmpje heb je hier geplaatst.
    Mooi.
    Mijn moeder heeft ook te gekke krijtjes, ik vrees dat die binnenkort hier op tafel komen als we weer samen gaan knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaartjes Marha...leuk filpje heb je gemaakt en duidelijk hoe het zo mooi geworden is...
    Toevallig heb ik gisteren die rondjesstempel thuis gekregen ,..had ik gewonnen bij Cards en Scrap
    Ik ga deze techniek ook nog een uitproberen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,
    wat heb je leuke kaarten gemaakt, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel gezichten zie in de veren..en de laatste de paarse, daar ben ik helemaal weg van, wat een leuke techniek,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had de eer om dit kaart in het echt te zien. Wat een pracht is dit geworden. Je filmpje leg je goed uit. En wat een schat is die Saartje toch! volgende keer neem ik haar echt mee naar huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie serie, het lijkt me een leuke techniek. Ik heb je filmpje bekeken, heel duidelijk en goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had deze prachtige kaartjes van je gemist Martha....goed dat ik nog even terug keek....ze zijn schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig divers resultaat met één en dezelfde techniek Martha, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig!! Je hebt hele mooie kaartjes gemaakt!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!