Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 11 maart 2017

aquarel roos

ik ben weer eens aan het tekenen 
en aquarelleren geweest,
altijd zo leuk om te doen....
Ik heb voor mijn diplomering 2 mooie rozen
gekregen, dat was de aanleiding tot...


getekend met aquarelpotloden
en daarna laten "vloeien " met de waterpen
omdat ik het een beetje "steriel" vond,
heb ik de achtergrond gesponst met
 Distressinkt door een stencil heen...
alles gemat op oranje en wit linnenkarton


nog even een close-up van de roos...

De kaart is inmiddels verzonden,
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes van Martha

12 opmerkingen:

  1. Prachtige achtergrond en een hele mooie roos, echt zó mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je dit zelf getekend? Wat knap! Het inkleuren en de achtergrond is super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door de mooie manier van in kleuren en uit laten vloeien krijgt de roos echt "Diepte".
    Ik vind het een hele mooie kaart zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow schitterend Martha en zo mooi van kleur die roos lijkt net echt, toppie
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap getekend Martha. De roos "spreekt" echt door je manier van kleuren. Je achtergrond vind ik heel gaaf gedaan, kortom een top-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! Zo knap vind ik dit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer prachtig getekend en gekleurd met je aquarels Martha...en ook de achtergrond past er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bloem, ziet er zo mooi uit met dat aquarel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig Martha....zo ''echt''
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je hierdoor hebt laten inspireren, prachtig Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Martha wqat heb je dit weer gaaf gemaakt.
    Het is een echte blikvanger, die prachtig getekende en ingekleurde roos van jou.
    Komt zo mooi uit op die leuke achtergrond.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!