Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 28 maart 2017

roos voor Richard...

Hoi hoi allemaal,
daar ben ik weer,
vorige week vakantie gehad,
we zijn naar Belgie geweest,
 heerlijk genoten en Rchard heeft
voor de eerste keer dit seizoen weer geraced,
het ging goed,
maar is wel een keer aangereden,
doordat Richard alert was,
 is het goed afgelopen en belandde hij in de grintbak
zonder al teveeel schade en kon hij de dag uitrijden

Afgelopen zondag ben ik in Breda naar de creabeurs geweest.
Liep daar Rosina en haar man tegen het lijf,
even gezellig gebabbeld!
Een poosje later trok Diny aan mijn jasje
 met de vraag of ik Martha was,
echt zo leuk om mensen van blogland te
ontmoeten, het is alsof je ze jaren kent!!!
Best wat gekocht, wat Zigmarkers aangeschaft
nog wat folie gekocht, wat stempeltjes
 en oogjes voor mijn gehaakte popjes

Zo, weer wat bijgepraat,
nu over naar mijn creatie...

Vorige week was Richard jarig,
dit heb ik voor hem gemaakt...




ik heb een roos geschilderd met aquarelverf,
de achtergrond gemaakt met distress inkt en stencils,
gemat op roze linnenkaartkarton
tekst erbij geschreven,
en ingelijsd.
Richard houdt heel erg van rozen 
en van mooie muziek,
ik heb er een fotofilm van gemaakt



deze muziek is zijn favoriet en heet
"Spiegel im Spiegel" van Arvo Pärt

klik HIER,

Advies van Richard,
ga na het knutselen
even met de oogjes dicht in een luie stoel 
zitten luisteren naar deze muziek.....

Nou, het was een heel verhaal,
hopelijk heb ik jullie kunnen vermaken,
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Inmiddels heb ik mijn blogronde ook weer gemaakt
en ben weer "bij"!
Liefs en groetjes van Martha!



15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie roos heb je voor Richard gemaakt Martha, nog gefeliciteerd :)
    Fijn dat je zo lekker hebt kunnen shoppen op de Creabeurs en mede-blogsters ontmoeten is altijd gezellig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Martha,
    nog van harte met Richard! Je hebt iets heel moois gemaakt voor hem. Prachtig die roos! EN wat leuk dat je Rosina en Diny hebt gesproken en gezien. Dat blogt dan weer met een extra dimensie, vind ik altijd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Richard!
    Wat ontzettend leuk dat wij elkaar tegen kwamen zondag he.....het voelde inderdaad net of ik je allang kende!
    Prachtige roos heb je voor Richard gemaakt....een schitterend cadeau!
    En die muziek is werkelijk prachtig....en heel rustgevend....ik hou ervan!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha
    Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van Richard..Wat een schitterende roos heb je geschilderd en prachtig ingelijst...
    ja zo leuk hè dat we elkaar weer tegenkwamen afgelopen zondag...en ook mijn man vond het leuk om over de hobby van Richard te babbelen...zeker ee familiepassie hier
    a.s donderdag ziet hij de persoon die zijn motor wil laten restaureren...
    Dan stuur ik Richard een mail...
    en ook bij jou is het een en ander in je mandje gevallen hoor ik wel...
    Ik heb ook wat plaatjes van Syta, tekststempeltjes en een mooie Noor stans
    verder nog wat cardstock
    nu kan ik zeker weer een tijdje vooruit

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie roos voor man lief, en je was dit weekend wel heel dicht in de buurt!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Martha, gelukkig is alles goed afgelopen en hebben jullie toch kunnen genieten van een weekje vakantie! Een hele mooie roos heb je voor Richard gemaakt! Benieuwd wat je met je nieuwe aanwinsten weer allemaal uit je handen gaat toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige roos voor Richard, en van deze kan hij nog lang genieten want deze verwelkt nooit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende roos heb je geschilderd Martha. nog Gefeliciteerd Richard en jij ook Martha.
    fijn dat je goed hebt ingekocht weer ik ga volgende week..kijken of ik ook iemand zie............nou tot de volgende keer maar weer.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,
    je hebt een prachtige roos geschilderd voor Richard en ingelijst..lekker samen weg geweest, dat is ook leuk en gezellig zo'n Creabeurs, vooral als je dan -bekenden- tegen komt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog gefeliciteerd met Richard.
    Wat heb je een mooi kadootje voor hem gemaakt, zal vast in de smaak gevallen zijn?!!
    Eng hoor, dat racen, brrrr....ik zou mijn hart vasthouden.
    Gelukkig is het goed afgelopen.
    Ja, ik ben er weer, mijn oplader is gemaakt,,dus kan weer bloggen, eerst een rondje daarna gauw wat plaatsen.
    Je leest het wel binnenkort.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Richard. Leuk zo mensen van blogland he? Ik kijk er al naar vrijdag... dan kunnen we goed bijkletsen over dat racen.... mijn hartslag boven 200 om dit alleen maar te lezen. Wel een mooie muziek stuk bij de roos. En de roos..... joh vriendin!!! Je mag maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beetje te laat maar toch nog mijn felicitaties voor de verjaardag van Richard.
    Hij was vast weer super blij met zo'n mooi eigenhandig cadeau.
    Prachtig gemaakt Martha.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pfff wat een geluk bij een ongeluk :) en wat leuk dat je verschillende blogmaatjes hebt ontmoet!! Ik denk dat je Richard echt verrast met dit prachtige persoonlijke kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte met Richard. Supermooie creatie en wat een mooie roos, knap gedaan, Martha! Leuk dat je zoveel blogdinnen ontmoette op de beurs, ik had hetzelfde op de AS in Nijkerk afgelopen zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!