Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 21 april 2017

Carla is jarig

vandaag is CARLA jarig,
op haar blog kun je lezen wat ze van ons verwacht,
waaronder de vraag hoe goed we haar kennen,
ze heeft met haar man een melkveebedrijf, 
het zou dus voor de hand liggen
 dat ik een kaart met koeien zou maken.
Een paar jaar geleden heb ik ook al eens meegedaan 
en een kaart met koe gemaakt.
Dus dacht ik bij mezelf,
misschien hebben ze ook wel schapen
met lammetjes lopen in de wei,
 vandaar deze kaart....


Carla houdt ook van bloemen,
narcissen zal ze ook wel hebben staan...


referentiefoto gevonden op het internet,
 verfnapjes, kwastjes en water bij de hand,
tekening gemaakt en beginnen maar...


de achterkant met wens,
het kaartje is in een passepartout gemaakt,
met een staandertje, 
dus het is een soort van schilderijtje

Nou ik hoop dat Carla er blij mee is,
ik vond het in elk geval leuk om te maken,
Een hele fijne verjaardag voor jou, Carla!

nu zijn jullie aan de beurt,
ben benieuwd wat jullie van het lammetje vinden!

Liefs en groetjes van Martha!




10 opmerkingen:

  1. prachtig gekleurd en kaart Martha daar zal ze vast blij mee zijn
    dank je wel voor je lieve berichtjes telkens.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,

    Deze kaart heb je weer heel knap gemaakt.
    Een echt kunstwerkje.
    Schaapjes hebben we ooit nog gehad.
    Schattige beestjes.
    Ik ben hier ontzettend blij mee.
    Bedankt en succes met de verjaardagschallenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je voor Carla ge maakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je een mooi schilderijtje gemaakt voor Carla (dit is zoveel méér dan een kaart). Knap dat je dat lammetje zo mooi gemaakt hebt tussen de narcissen Martha en ook de binnenkant mag gezien worden. Succes met de challenge bij Carla.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    prachtige kaart met je eigen tekening,je hebt er een echt schilderijtje van gemaakt en ook je binnenkant is weer af!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje hoor, Martha.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je die tekening zelf gemaakt?
    Knap hoor, ik doe het je niet na.
    Een hele vrolijke voorjaarskaart, zou bijna het slechte weer vergeten als ik naar jouw kaart kijken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Helemaal voorjaar!! En zo knap dat je dat zelf kunt tekenen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk, lief kaartje, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!