Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 11 april 2017

Duitsland tripje + kadokaart voor Martine

vorige week hebben Jenet (mijn oudste dochter)
en ik een tripje naar Ravensburg in Duitsland gemaakt,
naar Martine (mijn jongste dochter)
We zijn gaan vliegen vanaf Schiphol
heerlijk saampjes op pad.


Ravensburg ligt onder in Duitsland,
vlakbij de grens van Zwitserland en Oostenrijk,
nabij de Bodensee, prachtige omgeving!

In Zurich haalde Martine ons op.
Het is bijna 2 uur rijden naar Ravensburg.
Zo blij om elkaar weer te zien!!!


het weertje was mooi
en we hebben heerlijk op het balkon gezeten...


vanaf het balkon genomen
ze woont in een rustige nette wijk,
in het westen van de stad...


Ravensburg staat bekend om de torens


het stadhuis...


mooie vakwerkhuizen


mooie bouwstijlen...

We zijn in de binnenstad wat gaan wandelen


en verder lekker bijgekletst,
niet al te veel gedaan, want
die week daarvoor was Martine nogal ziek geweest,
met ziekenhuis bezoek en al,
ze was gelukkig weer wat opgeknapt toen wij er waren...
Veel te snel naar onze zin was het weer voorbij
en gingen we weer met het vliegtuig vanaf Zurich naar huis


Thuis aangekomen
werd ik heel lief verwelkomt


met vlaggetjes en al...


deze mooie bos bloemen had Richard voor me gekocht


Saartje was ook superblij dat ik weer thuis was!!

Dit kadokaartje heb ik voor Martine gemaakt,


de foto heb ik in de avond genomen,
beetje donker dus


de achterkant

Dit is zo'n leuk patroontje
ik heb het
HIER
gevonden bij MARLEEN
Ik heb geld in het kaartje gedaan,
nog voor Martine's verjaardag,
ze was er blij mee!

Zo dit was het weer, een lang verhaal,
deze week is druk voor mij,
want op mijn werk gaan we verhuizen,
ons verpleeghuis gaat namelijk op de schop
en wordt opnieuw opgebouwd,
dus extra diensten draaien en inpakken
en alles wat bij zo'n verhuizing hoort,
maar ook dit komt allemaal goed!

Jullie mogen natuurlijk weer reageren
en hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat ik
wat minder in blogland ben, maar ook dat komt goed!

Liefs en groetjes van Martha!

6 opmerkingen:

  1. Ha Martha,
    wat een leuk verslag weer met de foto's erbij. Fijn dat je naar Martien toe kon en dat het weer beter met haar ging. En een mooie kaart met label had je gemaakt! Oh ja, ik heb je kaart gekregen hoor! Super lief en heel mooi! Ik heb hem op mijn prikbord gehangen!
    Groetjes en je hebt een schat van een man!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super fijn Martha lekker saampjes naar dochter en zus. mooie omgeving, ja en dan gaat alles heel vlug.
    mooi envelopje heb je gemaakt.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n samenzijn! Jammer dat het zo snel voorbij is, maar wat een heerlijk welkom kreeg je thuis! Mooi is je kaartje voor Martine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    dat is best wel een verre reis, helemaal op de grens van Duitsland..maar jullie hebben het gezellig gehad en mooie foto's gemaakt en thuis..stond het welkomst comité al te wachten, wat lief!
    Je kaartje voor je Martine is prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zo met je kinderen. Ook lief van Richard je zo te bederven. Mooie bloemen, mooie glimlacht. De liefde spat er van af.... Oh en die Saartje toch.... mis haar.... Sterkte met de verhuizing. Gaat dit wel goed komen met onze afspraak?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn vakantietje heb je gehad en wat een verwelkoming terug thuis , die twee hebben je zeker gemist, en heel mooie kaart heb je gemaakt voor je vriendin!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!