Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 27 april 2017

Voor Marjan..

vandaag is MARJAN jarig
deze kaart heb ik voor haar gemaakt!


appelbloesem zelf getekend 
en ingekleurd met de ZIGS
alles gemat op groen en roze kaartkarton
de basiskaart is wit linnenkarton


de tekst heb ik zelf geschreven,


de binnenkant met wens en een klein bloesemtakje


nog een keertje...

die ZIGS daar ben ik erg blij mee,
ze zijn zo gepigmenteerd en makkelijk 
te vermengen...

Hopelijk heeft Marjan de kaart ontvangen,
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes van Martha!!

12 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Práchtig Martha en wat kun je toch mooi tekenen en kleuren. Ik weet zeker dat Marjan dit erg zal waarderen, het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend getekend en gekleurd Martha daar is Marjan heel blij mee.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje heel goed geslaagd dat gaat je goed af met die zig colors knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Martha,
    mooi getekend en ook je kleurwerk is super, top kaartje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi! Dat zal Marjan vast heel gaaf vinden! Super getekend en geverfd.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Martha, het is net een kunstwerkje ! Ik heb ook een aantal Zigs, maar kan er niet echt goed mee werken. Maar jij weet er duidelijk wel raad mee ! Je tekst binnenin is ook erg mooi geschreven ! Ik ben er zeker van dat Marian er heel erg blij mee was !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er geen woorden. Sprakeloos mooi!!!! heb je echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Martha wat zal ze daar blij mee zijn.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap dat je dat zelf getekend heb, ik doe het je niet na hoor. Het is een prachtig kaartje geworden en daar zal Marjan heel blij mee zijn.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een super mooie kaart Magda, ik denk dat Marianne daar super blij mee gaat zijn, (euh mijn verjaardag nadert ook, heb je even tijd voor mij?) ( grapje hoor, of toch!!) Geniet alvast van je weekend!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Óhhh wat lief en wat een prachtige kaart maakte je voor Marjan wat zal ze daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!