Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 4 januari 2019

House-Mouse boek

een poos geleden heb ik houten stempels
van House-Mouse gekocht 
in een winkel die er mee stopte
eerlijk gezegd heb ik er weinig meegedaan
tot nu toe dan....
Met deze stempels kan ik een leuk boekje maken
dus bij deze.....


een fotoboekje gekocht bij de kringloop
de kaft bekleed 
op mixed mediakarton  
met Distress oxide inkt gespeeld
de tekst is uitgestand


de eerste pagina
even voorstellen
dit is de House-Mouse familie
ingekleurd met alcoholmarkers


de inhoudsopgave
de voetstapjes laat ik op elke pagina terugkomen

Verder is het nog niet gekomen,
zoals jullie weten ben ik dol op boekjes maken,
van tijd tot tijd zal er een pagina bijkomen!

liefs en groetjes


Martha!

15 opmerkingen:

  1. ooooooooo helemaal geweldig Martha......je weet ik ben gek op de house mousies en je kan lekker meedoen met de challenge......kan je nog meer winnen.......
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze schattig de House Mousjes, ik ben ook fan, leuke pagina's heb je gemaakt,lief zijn de pootjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe bedenk je het weer! Zo gaaf! Die stempeltjes zijn leuk, ik denk dat je boft dat je ze gevonden hebt. En zo'n boekje om af en toe in te werken... leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is leuk zeg!
    Echt iets voor jou vind ik, hiermee kun je je lekker uitleven.
    Ik ben benieuwd hoe je verder gaat....
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super gaaf boekje met dät schattige house mouse stempeltje...Ik ben benieuwd naar de volgende pagina.... zo gaaf die voetstapjes

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee Martha.
    'k Ben zo benieuwd naar je verhaal.
    Het begint al gezellig en mooi.
    Die muizenvoetafdrukjes zijn gaaf erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij daagt jezelf ook graag uit met dit soort projectjes hè Martha ;-)? Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoe kom je toch op het idee....?! wat zal dit een genot worden om aan te werken, je begin ziet er al fantastisch uit, ben heel benieuwd naar hoofdstuk 1, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, Martha wat een leuk idee, en ze zijn schattige, ik kijk uit naar meer werk van je. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, leuk idee en zo schattig die voorstelpagina en de voetstapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Martha, dat gaat een leuk boekje worden! Het begin alvast heel erg veelbelovend! De voorstelling van de muisjes heb je leuk bedacht en ze zijn als vanouds weer mooi ingekleurd.
    Nog hartelijk dank voor je mooie kerstkaartje! Het hert was echt zo mooi!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Ik ben ook dol op boekjes :) Ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Martha wat heb je dit leuk bedacht en gemaakt. Ik ben nu al benieuwd naar het vervolg. Ook nog even genoten van je kaarten hiervoor, je zit goed in de dieren op het moment..LOL. Mooie creaties allemaal, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!