Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 30 januari 2019

90!!!

Vandaag verjaart de moeder van Richard,
ze is 90 geworden en is nog superfit!
Deze kaart hebben we vanmorgen gebracht


opnieuw een vouwkaart met luikje
alleen de cirkel is nu een ruitje geworden,


als de kaart wordt geopend,
verschijnt de 90


 het mechanisme in beeld


de achterkant,
(sorry voor de belabberde foto)

Zo leuk om deze kaart te maken,
mijn schoonmoeder was er blij mee!

Ik had vergeten de kaart op de foto te zetten,
dat moest dus op het nippertje vanmorgen,
het was ook nog donker,
vandaar slechte kwaliteit foto's,

Morgen zet ik een foto werkwijzer 
op het blog, hopelijk hebben jullie er wat aan!

Ben benieuwd naar jullie reacties!

het is hier inmiddels weer aan het sneeuwen
Liefs en groetjes,
Martha!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder.
    Wat een mooie leeftijd en dan nog zo fit, dat is niet iedereen gegeven.
    Leuk is dat.
    Een hele mooie stijlvolle kaart heb je voor haar gemaakt.
    Leuk modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de felicitatie voor de verjaardag van mijn man en jullie ook gefeliciteerd met de verjaardag van moeder en schoonmoeder.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, weer heel anders dan de vorige die ook prachtig is.
    Je vroeg aan mij of ik geen stempelhulp heb, ja die heb ik maar het gaat bij die ruitjes stempelen om de smalle streepjes, die zijn zo smal dat ze heel moeilijk recht op het acrylblok te leggen zijn. Ik moet ze goed recht leggen anders gaan ze en beetje krom en dat vind ik niet zo mooi natuurlijk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Martha en 90 wow super Gefeliciteerd

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Martha. 90 jaar en nog een fitte dame, wow!
    Ik ken die kaartvorm, heb die een poosje geleden op een workshop gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie leeftijd, 90 jaar,fijn dat ze nog zo fit is. Je kaartje is prachtig, ik ben ook wel benieuwd hoe het werkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dankbare leeftijd om te vieren, je hebt haar een prachtkaart bezorgd! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart voor je fitte schoonmoeder. EN wat geweldig dat ze al 90 is. Leuk om een werkwijzer te zien bij jou, want deze wil ik nog wel eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Martha, zo mooi afgewerkt ook! Mooie leeftijd, 90, helemaal als je nog fit bent. Ik ben benieuwd naar je werkwijzer, misschien dat ik het toch nog eens ga proberen dan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi kaartje en wat een leeftijd wat een voordeel gefeliciteerd met je schoonmoeder groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar wilde ik al om vragen, om d ed werkwijze.
    Hele erge leuke kaart, poeh zeg, 90!
    Dat verdient zeker een mooie zelfge maakte kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!