Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 21 mei 2020

kerst easelkaart

Ben lekker bezig met kerstkaarten maken

onlangs heb ik een prijs gewonnen bij
ik heb toen wat digitale stempels
uit mogen zoeken,
deze heb ik ingekleurd met mijn 
FBpotloden
dit kaartje heb ik er mee gemaakt


een easelkaart,
met dp wat ik al heel lang in huis heb


beetje opgeleukt met ijskristalletjes
tekst en  mooie stansjes


de achterkant


hier is de vorm goed te zien


zo past het kaartje plat in de envelop

Ik vind het een leuk kaartje geworden,
jullie ook?

Liefs en groetjes
Martha!

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Martha!En het oude DP doet het nog goed....past perfect!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Martha met de sneeuwmannen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi kerstkaartje Martha

    fijn dat je geslaagd bent bij sylvia ben benieuwd naar je DP

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten dat ik het een leuke kaart vind geworden Martha. Hopelijk smelten je sneeuwpoppen niet ;)
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie easel kerstkaart met de leuke digi,
    Groetjes
    Ansx
    Hier was het ook lekker zomers weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Martha. Dit is echt een leuke digi van Beccy, ik heb die al dikwijls gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Martha. Leuke digi die je mooi hebt ingekleurd. Zeker handig als de kaart gewoon plat verstuurd kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Martha. Wat een mooi papier en de stempel is erg leuk. Het is weer geslaagd hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha, wat een leuk model en een heel gave kaart! Super. Ik vind de aparte modellen altijd zo leuk als je ze heel eenvoudig plat kunt versturen. En als de ontvanger ook snapt hoe hij/zij hem neer moet zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een super leuk kaartje geworden zeg!
    Mooi gekleurd ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt heel leuk Martha, ik ga naar eens opzoeken hoe je dit maakt. Je vorige kaart ben ik gisteren mee bezig geweest en het is me gelukt.
    Liefs en groetjes en een virtuele kus voor het mooie kaartje dat je naar Daphne stuurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het begint met een leuke digi, maar de vorm maakt het helemaal af.
    Leuk, zeker ook omdat het plat verstuurd kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je kon uitzoeken en deze is grappig. Mooi gekleurd met je potloden en weer een mooi model kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Martha, met fijne, leuke,accentjes.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi gemaakt( ik heb deze digi ook eens gewonnen). Mooi kaartmodelletje ook wat je kaart nog leuker maakt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke prijs! Ik win nooit iets maar doe ook nooit ergens aan mee ;-)
    Je kaart is weer prachtig geworden. In dit tempo heb je in december wel een doos vol...en hoef je dus niet te stressen!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!