Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 27 mei 2020

klokjesbloemen

lieve blogvriendinnen ik wil jullie
heel erg bedanken voor de fijne
reacties op mijn vorige blogpost
Het doet me erg goed!

Nu ik wat meer thuis ben kan ik ook wat meer
knutselen en alles wat er omheen zit...
Gelukkig ben ik daar wel voor in de stemming
Ben ook weer wat gaan schilderen,
geinspireerd door mooie bloemen
heb ik weer wat geschilderd voor 


dit is het bewuste boekje
wat ik vorig jaar heb gemaakt...


1 tak van de klokjesbloem
uit het boeket wat Richard voor onze trouwdag
had gekocht
staat nu nog steeds mooi te zijn
en heeft mij geïnspireerd


op aquarelpapier met potlood getekend
ingekleurd met "Gansai Tambi" verf
de achtergrond met behulp van een stencil
en distressinkten gemaakt


de focus op 2 klokjes gezet


aan de linkerkant staat de werkbeschrijving


dit is de tweede versie
nu een hele tak en in een andere kleur
ook bij deze is de achtergrond
met een stencil en distress inkt gemaakt



ook hier aan de linkerkant
een werkbeschrijving gemaakt

Mijn bloemenboekje is nu vol
leuk naslagboekje geworden...

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes
Martha!

13 opmerkingen:

  1. Ach Martha, ik heb net pas je vorige berichtje kunnen lezen....wat ontzettend naar voor je. Ik hoop dat je even pas op de plaat kunt nemen en aan jezelf denkt....het is ook wel erg veel allemaal he? Neem je rust en probeer wat te ontspannen.
    Je hebt een prachtige pagina in je boek gemaakt.....wat ontzettend MOOI....lijkt wel een echte bloem!
    Leuk dat er nog een bloem over is uit het prachtige boeket van Richard.
    Liefs en hou je haaks,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Martha, jij hebt zoveel talenten!
    En het word een bijzonder naslag werk. Fijne avond liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun jij prachtig (na)tekenen Martha, die bijzonder mooie (echte) bloem staat erg lang zeg...en door jouw prachtige tekening en je mooie boekje met beschrijving blijft het altijd bewaard,supermooi! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is fijn om af en toe je verhaal te delen op je blog, zo zet je het wat van je af en wij leven allemaal mee, dat is fijn toch?!!
    Wat een prachtige tekening heb je gemaakt, je hebt echt talent vind ik.
    De bloem uit jullie trouwdag boeket is zó mooi geworden.
    Alleen de kleur al, lijkt heel erg op de kleur van de foto.
    Leuk om alles bijgehouden te hebben, nu kan je af en toe weer eens terug lezen hoe je iets gemaakt hebt.
    Geniet de komende dagen van het mooie weer, lekker in de tuin, niet teveel willen doen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi deze bloemen geschilderd Martha...je heb echt talent daarin...fijn dat je hiermee kan ontspannen...doe het rustig aan meissie het is niet niks wat jullie in de zorg allemaal meemaken...en veel blijft voor de buitenwereld verborgen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow jij kunt geweldig tekenen en schilderen zeg!!! Prachtig.
    Dat zijn pronkstukken om in je kamer te zetten of mooie kaarten mee te maken.
    Groetjes geniet van het mooie weer...niks moet.
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je weer aan 't schilderen bent, dat had ik wel gemist. Ze zijn alle 2 prachtig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn dat je hobby wel lekker gaat, daar kun je zoveel rust uit halen. En wat een prachtig boekje zal het zijn, je kunt echt heel mooi schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kunt dus naast het schilderen ook nog mooi tekenen...duizendpoot!!!
    Je hebt ze allebei prachtig gemaakt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Martha, wat kun jij toch mooi tekenen, dat zou ik ook graag willen, maar ik heb andere kwaliteiten zullen we maar zeggen, hihi. De bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat prachtig!! Ik vind ze supermooi. En het ontspannen is nu het belangrijkste. Een collega van mij werd het ok even wat teveel, dan zeg ik altijd: doe voor leuke dingen, dingen die je ontspannen. Des te eerder ben je weer opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow...wat is dat prachtig gedaan!
    Zo mooie bloemen leuk boekje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!