Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 13 mei 2020

onze trouwdag + moederdag

vorige week was onze trouwdag
11 jaar alweer...


dus de vlag mocht uit...


Richard had een grote bos bloemen
besteld bij PUUUR
die Manon kwam brengen


mooi he!!!!


Sarina kwam de dag daarna dit lief
gevuld mandje brengen
voor moederdag....
ook Jenet kwam met Alisha en Ryan
een leuk pakketje met tijdschriften en
lekkere taartjes brengen
(zij moesten zondag werken)

Wat ben ik toch weer verwend he!
liefs en groetjes
Martha

18 opmerkingen:

  1. Proficiat met je trouwdag!
    Leuk om zo verwend te worden 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag mooie bos bloemen, en verwennerij in een mandje.
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd lieve Martha met jullie 11 jarige trouwdag, dat is wel een feestje waard toch! En zeker een gebeurtenis om de vlag uit te hangen.Wat ben je heerlijk verwend,zowel door Richard als door de kinders,geniet er maar lekker van. Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij! Geniet er maar van. Bedankt voor je lieve berichtjes 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou verwend ben je zéker, een dag met gouden randje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je trouwdag Martha en leuk dat je zo verwend bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog Gefeliciteerd Martha en Richard een mooie bos bloemen en gave mand je bent lekker verwend moet ook
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij Martha, prachtig boeket en heel mooi mandje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Martha! Je bent heerlijk verwend zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een verwennerij! Wat leuk Martha, maar gewoon dik verdiend! Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Dat dat alweer een jaar geleden is! Ik bedoel de 10e trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief allemaal, en nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Mooie bos bloemen ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd Martha, 11jaar al weer. En je bent goed verwend zeg, wat lief allemaal.
    Liefs van mij en groetjes en blijf gezond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd nog met je 11 jarig huwelijks jubileum Martha...en zo te zien ben je lekker verwent ...dat was weer echt genieten ...je straalt helemaal op de foto...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Va harte!! En wat ben je verwend!! Heerlijk voor je.
    Snap dat je man jouw haar mag blijven doen, het zit super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd, wat een verwennerij!! Lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Martha....je bent wel lekker verwend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor, daar mag de vlag voor uit, gefeliciteerd! Wat een mooi boeket bloemen kreeg je en wat werd je heerlijk verwend voor moederdag. Nog vele gezellige jaren in goede gezondheid samen toegewenst, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd Martha en wat een onwijs leuke foto van jou!
    Ik kom je even bedanken voor je leuke reacties op mijn blogberichtjes! No mather what en dat vind ik zo leuk! Ik blog iets minder en kom daardoor ook minder bij iedereen langs. Maar nu neem ik even de tijd hiervoor, ook om je dus even te bedanken. Wat ben je een tof mens volgens mij!
    Je muisje, gehaakt, is ook een cutie geworden zeg. Zelf haak ik niet, daar heb ik geen geduld voor ;-) Daarom bewonder ik het des te meer als iemand dit soort creaties kan maken. Knap!!
    Nou dat werd een heel verhaal, maar ik kom dus af en toe aan wippen, geen onwil, maar een bewuste keuze.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!