Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 18 mei 2021

stoere kersthond

 zo af en toe een kerstkaartje maken
is ook leuk,
dit is de laatste van de diertjes stempelset

ik heb de cirkel even weggelaten,
hier past een driehoek beter bij...
deze hond heeft een zilverkleurige bril op
ik vind dat wel stoer
het hulsttakje zat op een wat
ouder kerststempelsetje

de binnenkant
het hulsttakje weer terug laten komen

Ben erg tevreden met deze kaart,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Echt een leuk idee om met een vorm te werken rond de stempel. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar mag je zeer heel tevreden mee zijn. Het is geweldig, die driehoek. Dat heb je goed bekeken, het geeft een speciaal effect aan je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt erg leuk gedaan zo met de driehoek Martha,de knappe hond komt er goed in uit zo.
    Ik heb ook je mooie tasjes bewonderd, wat een leuke stofjes gebruikte je.
    En dan die leuke kikkerkaart, alles zo mooi gecombineerd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart weer, vind de hond superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, hele leuke kaart!
    Stoer hoor met zo'n leuke bril.
    Hij is helemaal de blitz.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave digi en zó leuk met de driehoek en het hulsttakje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!