Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 12 mei 2021

kersthond

 Ha daar ben ik weer met een kerstkaart
opnieuw de diertjesstempel gebruikt
deze keer is de hond aan de beurt

ook de cirkel weer gebruikt
met wat kerststerretjes
en besjestakken gestempeld
alles op zwarte linnenkarton
en dp van de Action gemat


de binnenkant
waar de cirkel weer terugkomt

De kerstkaartteller staat nu op 17

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes,

Martha



10 opmerkingen:

  1. Het dp past perfect bij de afbeelding en staat mooi bij het zwarte karton. De binnenkant ziet er weer netjes uit, zo bijpassend. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Martha, wat een mooie kerstkaart! Een hele mooie stempel en knap gekleurd! Leuk dat het dp en de cirkel aan de binnenkant terugkomen.
    Jouw kerstkaartteller staat al hoger dan de mijne 😉 ..
    Liefs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart met de schattige hond maakte je Martha, ook de verjaardagskaart hieronder is top zeg,wat een leuk model. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een leuke kaart is dit.
    Wat een leuke stempel van de hond.
    Je hebt de masking techniek toegepast volgens mij, want de hond staat duidelijk voor de takjes.
    Ik hou mij aanbevolen komende Kerst, stuur deze kaart maar naar mij, whahaaaaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtige Daatje! Oeps, sorry, Martha ;-)
    Jij kunt dat mooi met die cirkeltechniek. Heel mooi. Dat papier heb ik ok nog. Wat staat dat mooi op zwart! Verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart laat je vandaag weer zien. En jouw teller gaat wel omhoog de mijne blijft stilstaan hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met het schattige hondje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke kerstkaart met het grappige hondje en de leuke cirkel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Martha, erg mooie stempel ook die hond.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!