Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 3 juli 2011

fietstochtje

vanmiddag samen met Saartje een eindje gefietst,
voor Saartje altijd een feest...
als ze ziet dat ik de fiets klaarzet,
komt ze steeds kijken,
wanneer we gaan vertrekken...

Ik heb mijn fototoestel meegenomen
en wat plaatjes geschoten....



Saartje geniet


De "Doedels"

Elke dag maken wij in dit buitengebied onze wandeling,
komen we langs deze diertjes,
de eigenaar heeft een prachtig parkje aangelegd,
waar hij paarden, lama's, emoe's, kippen
eenden, heeft lopen
het mooie is dat hij overal twee van heeft,
dus er zijn nogal eens kleintjes...
het is leuk om daar te kijken

in de verte de lama's


in de verte de kerk van H.Z


lief, he?

bijna rijp

groetjes van Daatje

1 opmerking:

  1. het ziet er prachtig uit daatje, hele mooie en leuke foto's.
    saartje heeft het er goed naar haar zin.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!