Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 augustus 2011

doorkijkkaart....

de hele week ben ik met deze kaart bezig geweest,
een hele klus,
veel pareltjes en stickels gebruikt,
dat moet drogen....
Dat het wat langer duurt is geen bezwaar,
een kaart "rijpt" ervan...
ik moet zeggen dat ik het een geslaagde kaart vind,
gemaakt voor Sanne...

voorkant


binnenkant


doorkijkje
Gebruikt materiaal:
* basiskaart, wit linnenstructuurpapier,
* tweede laag, rose linnenstructuur papier,
* derde laag, dessinpapier,
* ponsen, M.S.,
* mallen, Nelly Snellen, M.D.
* Olbatang,
* kant,
* lint,
* tule,
* meeldraadjes,
* tekststempels
* hoeksierstempel
* Tildastempel,
* Distressinkt,
* vloeibare parels,
* stickels,
* sierparelsplitpen,
* dubbelzijdig tape,
* lijm,
* naaimachine

Groetjes van Daatje en heb nog een fijne tijd!


6 opmerkingen:

  1. nou daatje het is zeer zeker een geslaagde kaart.
    ik vind hem schitterend prachtig werk geleverd.
    heel mooi details papier en kant.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER, Oo wat is dit mooooooi!!!
    Geweldig, verder geen woorden voor...

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje,

    Ik vind hem Prachtig.
    Ik blijf kijken.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooooooo dat is wel een week werken waard voor deze super mooie kaart, toppie.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje

    Wat weer een prachtig mooie kaart.
    Zo als je de kaart hebt bewerkt.
    En de kleuren die je heb gebruikt.
    Het is een juweeltje.
    Een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Martha,
    Wat een PRACHT van een doorkijkkaart is dit.....ik blijf maar door en door gaan met kijken ☺☺☺. De kaart is "gerijpt" en nu mag Sanne de "vruchten" er van plukken.....GEWELDIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!