Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 11 oktober 2011

herfstgroetjes...

het weer is zo veranderd,
dat ik zin kreeg om een herfstkaart te maken.
Het is weer een vintagestijl kaart geworden.
ik ben er erg tevreden mee,
keuren jullie weer mee?



de voorkant


detail


Gebruikt materiaal:
* cremekleurig kaartkarton,
* dessinpapier, paperpad, van Basic Grey,
* Nestabilitiemal van Spellbinders,
* blaadjes mal van Joy,
* colorcorepapier groen en lichtgroen,
* embosfolder,
* distressinkt voor de sierhoekjes en randjes
* distresser,
* bladstempel,
* Versamarkinkt,
* Zwart distres embospoeder,
* groen kantje,
* stickles, platium
* bloemknoopje van metaal,
* splitpennetjes,
* plaatje van internet,
* tekst bewerkt in Word,
* lijmpistool,
* dubbelzijdig tape,
* naaimachine

Groetjes en een fijnne dag!
van Daatje

3 opmerkingen:

  1. Dat zit weer knap in elkaar Daatje, prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Zo snel als jij kan ik niet typen.....hihihi.
    Je herfstkaart heeft een echte WARME herfst-uitstraling.....SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een prachtige vintage kaart daatje ben het helmaal met je eens, super goed gelukt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!