Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 14 februari 2012

roosjes maken

Even een foto toelichting
 hoe ik de roosjes gemaakt heb,


uitgeponst

beinkt met distressinkt, Forest Moss

bestempeld met een bloempje

volgorde en knipwijze

in elkaar lijmen

resultaat

blaadjes geponst en beinkt

Ook deze werkwijze heb ik in de werkwijzer geplaatst,
die bovenaan de pagina staat,
ga gerust eens kijken!
Veel plezier met het maken,
groetjes van Daatje

5 opmerkingen:

  1. Hallo Daatje,

    Dank je wel voor deze beschrijving. het resultaat is heel mooi. Ik ga even verder in je werkwijzer kijken.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi omschreven!Het zijn inderdaad mooie roosjes!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roosjes zijn prachtig.
    Heb ze zelf al heel vaak gebruikt.
    Goed uitgelegd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ik nu nog nooit in jouw werkwijzer gekeken hebben??? Duidelijke uitleg geef je, super!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie roosjes zijn dit en zo duidelijk uitgelegd ze staan heel mooi op het kaartje voor je nieuwe buren groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!